سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳ میلیون نفر _. ساعت آموزش مهارتی در کردستان طی سال گذشته

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: در سال گذشته سه میلیون و ۷۶۵ هزار نفر ساعت آموزش‌های فنی وحرفه‌ای دربخش دولتی در این استان اجراشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید جمیل احمدی با تشریح عملکرد آموزشی این اداره کل در بخش دولتی گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۵۶۵ دوره آموزشی در رشته‌های مختلف برای ۱۲ هزار و ۹۳۲ نفر مرد و ۵ هزار و ۳۳۳ نفر زن متقاضی در استان برگزار شده است.

وی میزان آموزش‌های ارائه شده به این افراد را در مجموع سه میلیون و ۷۶۵ هزار نفر ساعت اعلام کرد و گفت: این آموزش‌ها شامل آموزش در سکونت‌های غیررسمی، کارگاه‌های ثابت شهری، کارگاه روستایی، کارگاه زندان، کارگاه اصناف و کارگاه‌های جوار دانشگاهی است.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان ۲۷ مورد از دوره‌های برگزار شده در سکونتگاه‌های غیررسمی، ۴۳۱ دوره در کارگاه‌های ثابت شهری، ۱۵۷ دوره در کارگاه‌های روستایی، ۱۷۳ دوره در زندان ها، ۷۷ کارگاه سیار شهری، ۴۶ دوره در کارگاه‌های جوار دانشگاه و ۴۱۰ دوره در کارگاه‌های مهارت آموزی در محیط کار واقعی بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان یادآور شد: جامعه هدف ما برای دریافت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را افراد جویای کار و یا کسانی که به دنبال ارتقاء مهارت خود در بازار کارهستند، تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/م

آموزش‌های مهارتی به متقاضیان جویای کار در استان کردستان

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.