مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون در زندان‌های سطح استان کردستان بالغ بر 176 هزار و 731 نفر – ساعت آموزش ارائه شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ سیدجمیل احمدی در روند بازدید مدیرکل زندان‌های کردستان از کارگاه‌های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید ورمقانی سنندج گفت: این میزان آموزش معادل آموزش‌های مهارتی به 909 نفر از زندانیان در قالب 74 دوره آموزشی و 73 حرفه است.

وی به ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل فنی و حرفه‌ای در سطح استان پرداخت و افزود: سالانه این اداره بالغ بر3 میلیون و 500 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی و یک‌میلیون و 250 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در بخش خصوصی ارائه می‌دهد که سهم این مقدار از آموزش‌های مهارتی در زندان‌های سطح استان 400 هزار نفر ساعت است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان بیان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان تنها متولی رسمی ارائه آموزش‌های مهارتی غیررسمی در سطح کشور در چهار حوزه صنعت، خدمات ، کشاورزی و فرهنگ و هنر با دارا بودن بیش از 6هزار استاندارد آموزشی مورد تائید سازمان جهانی کار فعالیت می‌کند

انتهای پیام/

ارائه آموزش‌های مهارتی به 909 نفر از زندانیان کردستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.