سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عربشاهی: موفقیت در آسیا مهمتر از قهرمانی در لیگ برتر است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان باید همبستگی خود را افزایش بدهند چرا که موفقیت در آسیا مهمتر از قهرمانی در لیگ برتر است.

ضیا عربشاهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره قهرمانی زود هنگام پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قهرمانی پرسپولیس از مدتها پیش مسجل شده بود. اکنون بازیکنان باید همبستگی و کار تیمی خود را افزایش بدهند چرا که موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا مهمتر از قهرمانی در لیگ برتر است.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس باید توانایی و قابلیت خود را در لیگ قهرمانان آسیا نشان دهند تا به هدف خود یعنی قهرمانی در این رقابت ها دست یابند. در لیگ قهرمانان آسیا فقط 30 ،40 هزار هوادار وجود ندارد بلکه 80 میلیون منتظر افتخار آفرینی نمایندگان ما در آسیا هستند.

عربشاهی درباره عوامل قهرمانی پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس تیم مردمی است که بازی هایش قابل پسند هواداران بوده است.  این تیم بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و ملی پوشان زیادی هم  در تیم ملی دارد. به هر حال بازیکنان باید نحوه بازی خود را به سطح فوتبال روز دنیا برسانند. بازیکنان نباید در کشورهای عربی بازی کنند چرا که سطح فوتبالشان افت می کند.

برانکو در هدایت تیم و تعویض ها عملکرد ضعیفی دارد 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقش برانکو در قهرمانی این تیم گفت: برانکو تمرین دهنده خوبی است اما در هدایت تیم و تعویض ها عملکرد ضعیفی دارد. دستیار سابق برانکو به سرمربی پرسپولیس در هدایت تیم کمک می کرد اما با جدایی دستیار برانکو، این تیم  بازی زیبا و با طراوتی در نیم فصل دوم ارائه نمی کند.

افت مسلمان و  منشا را قبول ندارم

 او درباره استفاده نکردن از مسلمان و منشا در ترکیب پرسپولیس تصریح کرد: من قبول ندارم که گفته می شود منشا و مسلمان افت کرده اند چرا که افت این 2 بازیکن طولانی نیست و خیلی سریع می توانند به فرم ایده آل خود برسند. مربی باید منشا و مسلمان را آماده کند تا به تیم کمک کنند. مسلمان بهترین پاسور لیگ برتر است و هر پاس او بوی گل می دهد اما متاسفانه از این بازیکن استفاده نمی شود.

پرسپولیس در غیاب مسلمان بازی زیبا ارائه نمی دهد

عربشاهی ادامه داد: تیم پرسپولیس با صرف هزینه های زیاد بهترین بازیکنانش در ترکیب اصلی حضور ندارند. به هر حال پرسپولیس بدون بازیکنان شاخص خود بازی زیبا ارائه نمی دهد. غیبت بازیکنان خوب به فوتبال پرسپولیس لطمه زده است. پرسپولیس در نیم فصل اول زیبا بازی می کرد اما نبود مسلمان در میانه زمین باعث شده است که دیگر شاهد بازی با طراوت از این تیم نباشیم. برانکو باید دست از لجاجت بردارد و منافع ملی را در نظر بگیرد. پرسپولیس با بازیکنان آماده و سرحال می تواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر لجبازی های برانکو در استفاده نکردن مسلمان ادامه داشته باشد به طور حتم پرسپولیس در ادامه بازی های آسیایی به مشکل برمی خورد.

جلوی پیشرفت محرمی را نباید گرفت 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمدید قرارداد بازیکنان گفت: برخی از بازیکنان از جمله صادق محرمی پیشنهاد خوبی از تیم های اروپایی دارند و نمی شود جلوی پیشرفت این بازیکنان را گرفت. به هر حال مدیریت پرسپولیس باید خیلی سریع برای تمدید قرارداد بازیکنان اقدام کنند تا برای فصل بعد با کمبود بازیکن مواجه نشوند.  

او در پایان خاطر نشان کرد: هواداران از کسب دومین قهرمانی متوالی   پرسپولیس خوشحال  شدند و باید این روند رو به رشد ادامه داشته باشد. همچنین از گرشاسبی سرپرست باشگاه، برانکو و بازیکنان برای کسب قهرمانی تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.