برترین های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس و برانکو بهترین تیم و مربی/ قربانی بازیکن هفته شد

برترین های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند و پرسپولیس بهترین تیم هفته لقب گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر با پایان رسید و پرسپولیس برای دومین بار پیاپی و یازدهمین بار موفق شد قهرمان لیگ ایران شود و تیم های، ذوب آهن، استقلال، سایپا، پیکان و فولاد تلاش می کنند تا با کسب 9 امتیاز از 3 دیدار پیش رو، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورند.

همچنین مشکی پوشان دیار خراسان هم با قبول شکست مقابل استقلال تهران به لیگ یک سقوط کردند و فصل آینده باید در لیگ آزادگان مسابقه دهند.

تیم های بالایی جدول به جز پیکان در این هفته همگی ها پیروز بودند و تیم های پایین جدولی نیز ( نفت تهران - استقلال خوزستان - مشکی پوشان دیار خراسان - سپیدرود رشت  و پدیده مشهد ) متحمل شکست شدند.

نتایج هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر؛

صنعت نفت آبادان 1 - پیکان تهران صفر

استقلال خوزستان 1 - گسترش فولاد تبریز 2

سایپا تهران 4 - نفت تهران 2

استقلال تهران 4 - مشکی پوسان دیار خراسان 1

پارس جنوبی جم صفر - فولاد خوزستان صفر

پدیده مشهد صفر - پرسپولیس تهران 1

ذوب آهن اصفهان 3 - سپیدرود رشت صفر

تراکتورسازی تبریز 1 - سپاهان اصفهان 1

آمار و ارقام هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛

تعداد گل: 21

میانگین گل در هر بازی: 2/6

پرگل ترین بازی: سایپا و نفت تهران با 6 گل و استقلال تهران - مشکی پوشان دیار خراسان با 5 گل

کم گل ترین بازی: پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان بدون گل

سید جلال حسینی برای ششمین بار قهرمان لیگ برتر ایران شد و پرسپولیس یازدهمین قهرمانی خود در فوتبال ایران را جشن گرفت.

پنجمین پیروزی پیاپی استقلال تهران با وینفرد شفر

سقوط مشکی پوشان دیار خراسان به لیگ یک

بهترین بازی: ( سایپا - نفت تهران )

پرسپولیس و برانکو بهترین تیم و مربی/ قربانی بازیکن هفته شد

در کم تماشاگرترین دربی دنیا، سایپا و نفت در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان دایی در دیداری جذاب موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 از سد نفت بگذرند. در این مسابقه مهدی ترابی، آرمان رمضانی و علی قلی زاده ( 2 بار ) برای نارنجی پوشان گلزنی کردند و بنگر و منوچهری هم گلزنان نفت بودند. سایپا که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می کرد تا پیروز میدان شود، موفق شد به این مهم دست یابد و شاگردان افاضلی هم که برای بقا می جنگیدند، شکست خوردند و حالا کار سختی برای بقا در لیگ برتر خواهند داشت.

بهترین بازیکن: ( علی قربانی )

پرسپولیس و برانکو بهترین تیم و مربی/ قربانی بازیکن هفته شد

مهاجم شماره 9 استقلالی ها که در چند هفته گذشته متحمل فشار زیادی شده بود، در دیدار استقلال مقابل مشکی پوشان از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان نرفت اما با صلاحدید وینفرد شفر از دقیقه 40 جایگزین داریوش شجاعیان شد و توانست با دبل ( 2 بار گلزنی ) مقابل شاگردان مهاجری، زمینه ساز پیروزی پرگل تیمش شود. قربانی در چند هفته گذشته، زیر فشار هواداران بود و حالا با گلزنی می تواند، نفس راحتی بکشد. البته در چارچوب هفته بیست و هفتم، رضا خالقی فر( گسترش فولاد ) و علی قلی زاده ( سایپا ) هم موفق به ثبت دبل شدند اما طبق نظر کارشناسان، علی قربانی مهاجم برتر هفته لقب گرفت.

پرسپولیس و برانکو بهترین تیم و مربی/ قربانی بازیکن هفته شد

بهترین مربی: ( برانکو ایوانکوویچ )

سرمربی کروات پرسپولیسی ها موفق شد با پیروزی مقابل پدیده مشهد برای دومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر ایران شود. برانکو در بین مربیان خارجی لیگ، بهترین محسوب می شود و در دیدار روز گذشته ( شنبه ) موفق شد در مشهد از سد پدیده بگذرد و قهرمان لیگ برتر شود. برانکو که از اواسط نیم فصل لیگ پانزدهم جانشین حمید درخشان شد، تیم محبوب پایتخت را در آن دوره از لیگ در اواسط جدول نگه داشت و به رغم اینکه پرسپولیس تا اواسط فصل در نیمه پایین جدول بود در نهایت به علت تفاضل گل ، قهرمانی را به اهوازی ها داد.

اما پرسپولیس در لیگ شانزدهم به راحتی توانست جام قهرمانی را تصاحب کند. سرخپوشان پایتخت در لیگ هفدهم کار را یکسره کردند و 3 هفته مانده به پایان لیگ، مقام قهرمانی را بدست آوردند.

برانکو با این قهرمانی، تبدیل به پرافتخارترین مربی خارجی در تاریخ پرسپولیس شد. برانکو با 2 قهرمانی به تعداد قهرمانی های راجرز و استانکو در فوتبال ایران می رسد اما یک نایب قهرمانی و یک قهرمانی در سوپر جام باعث شده است که برانکو از 2 مربی خارجی پرسپولیس پیشی بگیرد. به هر حال پروفسور با قهرمانی در لیگ هفدهم نام خود را در تقویم پرافتخار سرخپوشان پایتخت جاودانه کرد.

البته فیروز کریمی هم برد دلچسبی همراه با گسترش فولاد مقابل استقلال خوزستان کسب کرد اما به دلیل قهرمانی پرسپولیس با برانکو، ایوانکوویچ، مربی هفته لقب گرفت.

پرسپولیس و برانکو بهترین تیم و مربی/ قربانی بازیکن هفته شد

بهترین تیم: ( پرسپولیس )

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با شکست پدیده مشهد، قهرمان لیگ برتر ایران شود. سرخپوشان در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند با پاس گل صادق محرمی و ضربه امیری به برد برسند. سرخپوشان در این فصل با اقتدار مقام قهرمانی را کسب کردند و رکورد 18 برد در 27 هفته اخیر را ثبت کردند. البته استقلال هم در تهران موفق شد مقابل مشکی پوشان به پیروزی 4 بر یک برسد و همراه با سایپا و گسترش فولاد، کاندیدای بهترین تیم هفته شود اما پرسپولیس به دلیل پیروزی مقابل پدیده و قهرمانی در لیگ هفدهم، بهترین شد.

جدول گلزنان لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هفتم

علی علیپور (پرسپولیس) -  18

مرتضی تبریزی (ذوب آهن) - 13

لوسیانو پریرا (صنعت نفت آبادان) - 11

محمد قاضی (پدیده) - 10

مهدی ترابی (سایپا) - 9

ساسان انصاری (سپاهان) - 9

عیسی آل کثیر (نفت تهران) - 8

انتهای پیام/

ترین های هفته بیست و هفتم لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
تو این گرونی و فلاکت فوتبال میخاییم چکار میخاد هر کی قهرمان بشه
Turkey
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
سروستان دوباره قهرمان شد ،اونهم در چند هفته مانده به پایان لیگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
United States of America
علی
۱۴:۴۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
بفرماییدازقهرمانی پرسپولیس یا هرتیم دگیرچه نفعی نصیب ملت می شود؟صدهانفرازکسانی که تاکمردرون سطلهای زباله می روندتاموادقابل بازیافتی پیداکنندوبفروشندوباپول آن فقط زنده بمانند،میلیونهاجوان بیکارکه بافوتبال فقط سرگرم شده اند(بگویید سرکارگذاشته شده اند)، زنان بی سرپرستی که درشهرمن درتاریکی شب میوه های دورریخته شده میوه فروشان جمع میکنند وبه خانه می برند،ده هاوصدها کارگاه وکارخانه ای که به دلیل مشکل مالی تعطیل شده اند ویادرآستانه تعطیلی اند،هموطنانی که هم اکنون درچادرزندگی میکنند و.....هزاران دردبیدرمان دیگر این سرزمین چه نفعی ازفوتبال برده اندکه مجبورندهزینه چندصدمیلیاردی فوتبال رابپردازند؟فقط دلالان وصاحبان منافع دنیای فاسد فوتبالندکه برای این قهرمانی هاشاد می شوند نه مردمی که نان شب ندارند.مردم درپایان هرفصل فوتبال ماتم می گیرندچرا که میداننددوباره هزینه ریخت وپاشهای نقل وانتقالات وتمدیدقراردادهای میلیاردی از پول جیب انها پرداخت خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
البته بعد از استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
پرسپولیس بهترینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
البته بعد از لستقلال
آخرین اخبار