روز گذشته (شنبه) بیشتر تیم‌های سرخ پوش دنیای فوتبال به پیروزی رسیدند و پرسپولیس و بایرن مونیخ موفق شدند قهرمان لیگ‌های کشورشان شوند.

روزجهانی سرخ‌ها در فوتبالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته ( شنبه ) روزی شیرین با سرخ های فوتبال بود و پرسپولیس ایران و بایرن مونیخ آلمان پیش از پایان رقابت های باشگاهی موفق شدند مقام قهرمانی را کسب کنند و بارسلونا هم با پیروزی مقابل لگانس گام بلندی برای قهرمانی برداشت و در صورت پیروز نشدن اتلتیکو مقابل رئال، قهرمانی کاتالان ها در لالیگا قطعی می شود.

روزجهانی سرخ ها، روزی بود که بیشتر تیم های قرمز پوش فوتبال به پیروزی رسیدند و پرسپولیس و بایرن مونیخ موفق شدند قهرمان لیگ های کشورشان شوند.

پرسپولیس:

پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ موفق شد برای دومین بار پیاپی و 3 هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمان لیگ برتر ایران شود و با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. اختلاف این تیم با ذوب آهن رده دومی 12 امتیاز است و حالا باید دید آیا پرسپولیس می تواند در لیگ رکوردشکنی کند یا خیر؟

بایرن مونیخ:

تیم طرح آلمانی با هدایت یوپ هاینکس در آلمان حرفی برای گفتن باقی نذاشت و با اقتدار توانست قهرمان بوندس لیگا شود. باواریایی ها 5 هفته مانده به پایان مسابقات لیگ آلمان با کسب 72 و 20  امتیاز اختلاف نسبت به  شالکه در صدر جدول قرار گرفت و قهرمان شد. بایرن مونیخ شب گذشته ( شنبه ) با پیروزی 4 بر یک مقابل آگزبورک قهرمان آلمان شد و برای ششمین بار پیاپی موفق شد این جام را بدست آورد.

بارسلونا:

تیم فوتبال بارسا با هدایت والورده موفق شد شب گذشته مقابل لگانس به پیروزی 3 بر یک برسد  و حالا با اقتدار در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد. اختلاف این تیم با اتلتیکو مادرید12 امتیاز است و اگر شاگردان سیمئونه نتوانند در دربی مادرید مادرید موفق باشند، به طور قطع قهرمانی بارسا قطعی است. آنها شب گذشته با هت تریک لیونل مسی به برتری رسیدند و حالا شانس زیادی برای قهرمانی دارند. وضعیت بارسا در لیگ قهرمانان هم خوب است و آنها پس از پیروزی 4 بر یک مقابل رم، شانس بالایی برای صعود به مرحله نیمه نهایی خواهند داشت.

البته به جز این 3 تیم، آیندهوون توانست مقابل آلکمار  به پیروزی 3 بر یک برسد و ماینتس دیگر تیم قرمز پوش هم یک بر یک مقابل کلن متوقف شد.

همچنین آس رم در لیگ ایتالیا مقابل فیورنتینا 2 بر صفر شکست خورد تا تیم قرمزپوش رمی، تنها بازنده مطرح روز جهانی سرخ ها باشد. از سویی دیگر هم در دربی مرسی ساید، تقابل اورتون آبی پوش مقابل لیورپول سرخ پوش به تساوی صفر بر صفر رسید تا قرمزپوش ها روز خوبی را سپری کنند.

انتهای پیام/

قهرمانی پرسپولیس و بایرن مونیخ در روز جهانی سرخ ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
زنده باد پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
محمد50
۱۵:۲۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
مقایسه بسیار خنده داری بود .....هر موقغ توی آسیا مقامی آورد بیایید
Iran (Islamic Republic of)
محمد50
۱۵:۲۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
مقایسه بسیار خنده داری بود .....هر موقغ توی آسیا مقامی آورد بیایید