سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قاطع قوه قضائیه در مورد حادثه بوشکان و کلمه

امام جمعه برازجان بااشاره به اینکه برگزاری کنسرت اخیر در شهر‌های بوشکان و کلمه فاقد مجوز بوده است گفت: همانطور که تاکنون ده‌ها برنامه موسیقی در شهرستان دشتستان برگزار شده و هیچ کس معترض نشده است اگر مراسمی دارای مجوز‌های قانونی باشد هیچ کس مخالفتی نکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امام جمعه برازجان مرکز شهرستان دشتستان گفت: باتوجه به بازتاب گسترده خطبه‌های هفته گذشته و انتخاب گزینشی و بریده مطالب و طرح شبهاتی پیرامون مواضع مطرح شده در باب موسیقی مطرب لازم است جهت تنویر افکار عمومی مطالبی را بیان کنم.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: موضوع حرمت موسیقی مطرب و غنایی یکی از مسلمات دین اسلام است که در قرآن و سنت به تفصیل بیان شده است و مطلب تازه‌ای نیست که تازه وحی شده باشد و ما بدون دلیل و از خود درآورده باشیم.

وی یادآورشد: هرچند در تبیین این موضوع کوتاهی و کم کاری از ناحیه ما مبلغان صورت گرفته و اکنون که به صورت واضح و شفاف بیان شده مورد خشم و ناخشنودی معاندان خارجی و بعضا جاهلان داخلی واقع شده است.

امام جمعه برازجان گفت: حرمت و حلیت هرچیزی در شرع مقدس از جمله موسیقی بنا بر مصالح و مفاسدی که بر آن مترتب است در مورد مضرات جسمی و روحی موسیقی که مطرح شد همه برگرفته از احادیث معصومین (ع) و نگاه دانشمندان است.

وی بااشاره به اینکه برگزاری کنسرت اخیر در شهر‌های بوشکان و کلمه فاقد مجوز بوده است گفت: همانطور که تاکنون ده‌ها برنامه موسیقی در شهرستان دشتستان برگزار شده و هیچ کس معترض آن‌ها نشده است اگر مراسمی دارای مجوز‌های قانونی و بدون حاشیه باشد هیچ کس مخالفتی نکرده و درصدد تعطیلی آن برنیامده است.

انتهای پیام/م

امام جمعه برازجان خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه در مورد حادثه بوشکان و کلمه شد

برچسب ها: نماز جمعه ، کنسرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.