سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل داوطلبانه یک راس آهو به محیط زیست قلعه گنج

رئیس اداره محیط زیست قلعه گنج از تحویل داوطلبانه یک راس بچه آهو به محیط بانان این منطقه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین عبدالله زاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان قلعه گنج گفت: قطعا تحویل داوطلبانه این گونه‌های جانوری توسط خود شهروندان قلعه گنجی نشان از فرهنگ بالای مردم این شهرستان می‌باشد و این اتفاق برای اولین بار نبوده و شهروندان قلعه گنجی پیش از این نیز این گونه‌های نایاب جانوری را تحویل محیط زیست شهرستان داده اند.

رئیس اداره محیط زیست قلعه گنج ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان قلعه گنج دارای گونه‌های ارزشمند محیط زیستی می‌باشد روز گذشته یک عدد بچه آهو وارد خانه یکی از شهروندان قلعه گنجی شده بود که وی نیز از دوستداران محیط زیست بوده و به صورت داوطلبانه این بچه آهو را تحویل مأمورین محیط زیست نمود.

وی افزود: مردم بعنوان بازوان پرتوان محیط زیست بوده، و قطعا نقش به سزایی در ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری از محیط زیست دارند که از تمامی شهروندان بخاطر همراهی با این نهاد کمال تقدیر و تشکر را دارم.

عبدالله زاده افزود: خوشبختانه شهروندان قلعه گنجی با توجه سال‌های گذشته در بخق حفظ و نگهداری از محیط زیست و گونه‌های نایاب جانوری پیش قدم شده اند و پا به پا با محیط زیست همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ی

حفظ و نگهداری گونه های نایاب جانوری

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.