رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان منوجان گفت: دو لاشه آهو و قوچ وحشی شکار شده در دشت کهن دوتی شهرستان منوجان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سلمان کرمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان منوجان گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان منوجان در روند گشت‌زنی‌های روزانه خود از شکار حیوانات در حال انقراض در منطقه مطلع شدند و با هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی به منطقه مورد نظر عزیمت کردند.
وی افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست بعد از اعزام به محل مورد نظر در دشت کهن دوتی به دو نفر که به سلاح گرم مسلح بودند، مظنون شدند و جواز اسلحه آن‌ها را ضبط کردند و بعد از ضبط سلاح دو مظنون مجدد به کار گشت‌زنی ادامه دادند.
کرمی بیان کرد: سپس در نزدیکی محل نگهداری گوسفندان افراد مظنون لاشه دو لاشه آهو و قوچ وحشی شکار شده، کشف شد و در اسرع وقت پرونده تنظیم و به دادستانی رسید که دستورهای لازم در این زمینه صادر شد و متخلفان مظنون نیز اسلحه خود را به یگان حفاظت محیط زیست تحویل دادند.
وی با در خواست از مردم و دوستداران محیط زیست عنوان کرد: مردم و دوستداران محیط زیست تخلف‌های زیست‌محیطی اعم از شکار پرندگان و حیوانات را به هر طریقی مانند شکار با اسلحه، دام و زنده‌گیری و سایر تخلف‌های زیست‌محیطی را به مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان منوجان اطلاع دهند تا از شکار و انقراض آن‌ها جلوگیری شود.
انتهای پیام/ی

کشف  لاشه آهو و قوچ وحشی شکار شده  در منوجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.