استاندار کرمان مطرح کرد؛

تضمین شورای تامین برای سرمایه گذاری دراستان/ استان الگوی اقتصاد مقاومتی کشور

استاندار کرمان گفت: شورای تامین استان کرمان رسما سرمایه گذاری در استان کرمان را تضمین می کند.

تضمین شورای تامین برای سرمایه گذاری دراستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانعلیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در جلسه شورای اداری استان گفت : راز و رمز توسعه و پیشرفت کشور در فضای امنیت پایدار، وحدت رویه، همدلی و قانون مداری محقق می شود و در استان کرمان نیز این اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به انتخاب استان کرمان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی کشور تصریح کرد: همه باید مراقبت کنیم که این فضا حفظ شده و روز به روز ارتقاء یابد.


استاندار کرمان با تاکید بر اینکه شورای تامین استان رسما سرمایه گذاری در کرمان را تضمین می کند ادامه داد: از هر اقدامی در مسیر توسعه و پیشرفت استان حمایت می کنیم.

رزم حسینی گفت: اگر بخواهیم انباشت سرمایه را در استان کرمان برای پیشرفت و توسعه پایدار داشته باشیم باید همدلی و همزبانی را حفظ کرده و مراقب باشیم که لطمه ای به فضای همدلی و وحدت استان وارد نشده، بلکه این فضا تقویت شود.

وی در ادامه تاکید کرد: مدیران و فرمانداران استان کرمان باید طی هفته آینده اولویت های اصلی کاری خود در دولت دوازدهم را اعلام کنند تا برنامه ریزی مناسب انجام شود.

استاندار کرمان گفت: مسئولیت همه مدیران استانی برای معرفی طرح های اقتصاد مقاومتی استان کرمان به سایر استانها سنگین تر شده است.

رزم حسینی افزود: در رابطه با معین های اقتصادی توانمندسازی جوامع محلی با استفاده از ظرفیت های بومی، ایجاد زمینه های سرمایه گذاری سایر شرکت ها توسط معین های اقتصادی و ایجاد زیرساخت های سرمایه گذاری دنبال می شود.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت ها را بر اساس نیازها تامین خواهیم کرد گفت: از مدیران استانی بسیار سپاسگذارم که تلاش های شبانه روزی داشته اند و هر تقدیری که می شود در حقیقت تقدیر از اقدامات همه مدیران است با این تلاش ها اما در مسیر توسعه گرفتار بروکراسی اداری و تمرکزگرایی هستیم.

وی گفت: از ریاست جمهوری می خواهیم که نهاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان را مصوب کنند تا نحوه اداره استان ها را به روشی جدید مدیریتی را در استان کرمان تمرین و اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اجرای بزرگترین پروژه اکوتوریسم خاورمیانه در خبر عنوان کرد: این پارک ملی می تواند تحولی در حفظ محیط زیست ایجاد کند.

استاندار کرمان گفت: امروز بازرسی استانداری و دستگاه های نظارتی صد در صد از سرمایه گذاری حمایت می کنند و حامی مدیران ریسک پذیر و توانمند خواهند بود و در مقابل با مدیران احتمالی متقلب و سوء استفاده چی برخورد می کنند.

وی از امام جمعه کرمان به سبب همراهی با مدیریت اجرایی استان قدردانی کرد وگفت: نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز با همدلی و همراهی همراه توسعه استان هستند و هماهنگی کنونی مجمع نمایندگان استان نیز در دوره های بعد از انقلاب بی سابقه است.

رزم حسینی تاکید کرد: سازمان مدیریت استان کرمان به یک سازمان شبانه روزی و فعال تبدیل شده و دبیرخانه اقتصاد مقاومتی نیز به روز و در هر لحظه آماده است که گزارشات مورد نیاز را ارائه کند.

نماینده عالی دولت در استان کرمان اظهار کرد: فرودگاه های کرمان قرارداد ترمینال هوایی استان کرمان توسط بخش خصوصی را دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع اشتغال موضوعی بسیار مهم است گفت: نرخ بیکاری مبتنی بر نرخ مشارکت، مبتنی بر فضای کسب و کار است و چگونه می شود که در استان کرمان 85 هزار نفر در بازار کار می آیند و 61 هزار نفر از آنها بانوان هستند.

رزم حسینی بر تعمیق شرایط موجود در استان کرمان تاکید و یادآور شد: سیاست این استان مبتنی بر ولایت و توسعه در کرمان باید تعمیق داده شود.

استاندار کرمان گفت: مدل توسعه روستایی استان کرمان به شکلی کاملا عمل گرایانه تدوین شده تا مانع از هم پاشیدگی روستاها شود.

 

انتهای پیام/ح

تضمین شورای تامین استان پشت سرمایه گذاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار