سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش سفر‌های خارجی از خراسان رضوی در نوروز ۹۷

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگری خراسان رضوی گفت: بررسی آمار تور‌های گردشگری خارجی نشان می‌دهد سفر‌های خارجی از مبدا استان کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعیدولی زاده رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگری خراسان رضوی افزود: افزایش نرخ ارز یکی از دلایل کاهش سفر‌های خارجی است و برنامه‌های فرهنگی و هنری در مراکز گردشگری و تفریحی داخلی به ویژه استان نقش زیادی درجذب گردشگر دارد که باید برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شود.

وی گفت: تشدید نظارت‌های انجمن در ایام نوروز از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۲۰ فرودین ادامه دارد و دراین ایام ۲۰۰ واحد از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی تحت پوشش انجمن در استان بازدید شده است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگری خراسان رضوی افزود: ۲۰ مورد تخلف در زمینه عدم عقد قرارداد با مسافر و عدم رعایت موارد فنی توسط بازرسان این انجمن گزارش شده که برابر قوانین اقدام لازم در این زمینه انجام شده است.

ولی زاده گفت: هم چنین بازدید از فرودگاه و حضور در کانتر پرواز‌های چارتری به مقاصد داخلی و خارجی، گفت و گو با مسافران پرواز‌های خروجی و نظارت بر فرآیند کنترل مدارک آن ها، کنترل پرواز‌های آنتالیا، ارمنستان و گرجستان و همچنین پرواز‌های خروجی به مقصد امارات و عراق از دیگر اقدامات نظارتی این انجمن بوده است.

انتهای پیام//م. ن


کاهش سفر‌های خارجی از استان خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.