سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کمیته امداد برای ایجاد مجتمع خدماتی ورفاهی برای مددجویان زنجانی

کمیته امداد استان زنجان در صورت تامین زمین مناسب آماده ایجادمجتمع های خدماتی ،رفاهی با هدف اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت :رویکرد این نهاد در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف ارائه خدمات اثربخش در مناطق محروم وروستایی با راهبرد توانمندسازی است.
وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد با محوریت اشتغال ومددکاری حرفه ای وتخصصی انجام می شود،افزود:با ایجاد طرح های اشتغال زود بازده در قالب مشاغل خانگی وخرد تلاش می کنیم مددجویان تحت حمایت را در یک بازه زمانی مشخص وزماندار توانمند کرده واز چرخه حمایتی این نهاد خارج کنیم .
صفری با تاکید براینکه بخش اعظمی از اعتبارات این نهاد در بخش های مختلف به مناطق محروم وروستایی هدایت می شود ، ادامه داد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده ورویکرد کمیته امداد رفع فقر ومحرومیت از جامعه به ویژه مناطق محروم وروستایی است.
وی همچنین گفت: در صورت تامین زمین مناسب برای ساخت مجتمع های خدماتی ،رفاهی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد واقشار نیازمند با هدف اشتغالزایی برای آنها کمیته امداد آماده سرمایه گذاری در این بخش با رویکرد محرومیت زدایی در این مناطق است.
صفری به ارائه خدمات مسکن به عنوان یکی از شاخص های دیگر توانمند سازی مددجویان تحت حمایت این نهاد اشاره کرد وافزود: 277واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته ساخت ،خریدیا بهسازی شده است.
وی با اشاره به اینکه در کنار ارائه خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت این نهاد منازل مسکونی واثاثیه منزل آنها در برابر حوادث طبیعی بیمه شده است ،افزود: با ارائه این خدمت توسط کمیته امداد مددجویان تحت حمایت این نهاد خسارات وارده به آنها در حوادث طبیعی جبران می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه رویکرد دیگر این نهاد افزایش مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد است گفت:تلاش می کنیم با افزایش مشارکت مردم در برنامه های اجرایی این نهاد زنجیره ای از خدمات اثربخش به جامعه هدف ارائه شود.

انتهای پیام/ن

اشتغالزایی کمیته امداد برای مددجویان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.