میانگین سرانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از 65 هزار تومان در شش‌ماهه نخست سال 95 به 147 هزار تومان در پایان 11ماهه سال گذشته رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه کارکردهای این نهاد بر اساس حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی شکل‌گرفته و به جامعه هدف عرضه می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم با گفتمان همدلی و کمک به همنوع زمینه مشارکت بیشتر مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد به‌منظور کمک به نیازمندان فراهم شود.
وی افزود : با همراهی ائمه جمعه، مسئولان استانی و شهرستانی، همت کارکنان، حضور و مشارکت مردم استان زنجان برنامه ابلاغی کمیته امداد استان زنجان در حوزه مشارکت‌های مردمی در سال 96 بیش از 100 درصد محقق شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به افزایش میانگین سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین از محل کمک حامیان نیز اشاره کرد و گفت: میانگین سرانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با افزایش 126 درصدی از 65 هزار تومان در شش‌ماهه نخست سال 95 به 147 هزار تومان در پایان 11 ماهه سال گذشته رسیده است.
صفری همچنین افزود: میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک خیران نیز از 140 هزار تومان در شش‌ماهه نخست سال 95 به 317 هزار تومان در پایان 11ماهه سال گذشته رسید و استان زنجان از این حیث رتبه نخست کشوری را در طرح اکرام ایتام کسب کرده است.
وی با قدردانی از همراهی ائمه جمعه استان زنجان با برنامه‌های اجرایی کمیته امداد، ادامه داد: امیدواریم با افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد اهداف کمیته امداد استان زنجان در حوزه توانمندسازی جامعه هدف و استقلال اقتصادی آن‌ها بیش از گذشته محقق شود.
حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی پور ، امام‌جمعه شهرستان ماهنشان نیز در این دیدار با قدردانی از کارکردهای اثرگذار کمیته امداد در حوزه فقرزدایی گفت : افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های کمیته امداد نشان‌دهنده اعتماد خیران به این نهاد بوده که نیاز است با گفتمان سازی و شفاف‌سازی بیشتر شبهات برطرف شده و اعتماد مردم به کارکردهای این نهاد افزایش یابد.


انتهای پیام /ک


زنجان رتبه نخست کشوری در طرح اکرام ایتام را از آن خود کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.