سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اجرای طرح سلامت نوروزی؛

بیش از ۴ هزار موادغذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: ۴۵۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد.

دکتر مهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادغذایی تاریخ گذشته در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه با اجرای طرح سلامت نوروزی کشف و معدوم سازی شد.

دکتر مهدی طباطبایی افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی از شاخص‌ترین فعالیت‌های گروه سلامت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است که هر ساله از ابتدای اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف حفظ و ارتقای سلامت شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه خطر در تمام مناطق شهری و روستایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این راستا بازرسان بهداشت محیط این دانشگاه از آغازین روز اجرای طرح ۱۱ هزار و ۵۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی را مورد بازرسی قرار دادند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان افزود: در این بازرسی‌ها علاوه بر معدوم سازی مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته ۲۵ مرکز عرضه موادغذایی به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی تعطیل و ۳۹ نفر از متصدیان این مراکز نیز به علت نواقص بهداشتی بعد از گرفتن اخطار به مراکز قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

معدوم سازی مواد غذایی فاسد در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: نوروز ، وزارت بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.