سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بااجرای طرح نوروزی پلیس؛

تصادفات فوتی در نیشابورکاهش یافت

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت: با اجرای طرح نوروزی علیرغم افزایش ۵۳ درصدی حجم مسافرت‌های نوروزی تصادفات فوتی در این شهرستان کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: امنیت و آرامش جامعه در گرو همکاری و مشارکت مردم با پلیس بوده و نیروی انتظامی برای به دست آوردن آرامش مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود.


وی گفت: در نوروز سال ۱۳۹۷ حجم مسافرت‌های نوروزی ۵۳ درصد افزایش و میزان اقامت گردشگران و مسافران نوروزی ۳۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: با اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، ترافیکی در کنار اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و از همه مهم ترمشارکت و همکاری خوب شهروندان و مسافران بیش از ۱۰۰ درصد تصادفات فوتی برون شهری کاهش و در حوزه انتظامی نیز ۷۰ درصد افزایش کشفیات سرقت‌ها و جرائم نسبت به نوروزسال گذشته داشته ایم که این امر نشان از ارتقاءفرهنگ ترافیکی و تلاش کارکنان انتظامی دارد.

سرهنگ بیات مختاری گفت:پلیس نیشابور با برپایی شش ایستگاه ثابت نوروزی، افزایش گشت‌های ثابت محسوس و نامحسوس توانست امنیت قابل قبولی رادرسطح شهرستان رقم زند.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های پلیس شهرستان سرکشی نوروزی از ۲۰ خانواده شهید بود که این امر نیز در راستای تجلیل از خانواده‌های معظم شهداو توجه به فرهنگ ایثار و شهادت بود که آثار معنوی و برکات زیادی برای همکاران و ماموریت‌های پلیس به ارمغان داشت.
 
انتهای پیام// س. ح.
 

کاهش تصادفات در نوروز ۱۳۹۷ در شهرستان نیشابور

برچسب ها: نوروز 97 ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.