سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار خاش:

اولویت نخست دولت حمایت از کالای ایرانی است

فرماندار خاش گفت: در سال ۹۷ اولویت نخست دولت حمایت از کالای ایرانی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و توسعه شاخص‌های خدمات رسانی است.

محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: اولویت نخست دولت در سال ۹۷ براساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب  حمایت از کالای ایرانی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و توسعه شاخص‌های خدمات رسانی است.

چاکرزهی افزود: شعار‌ها و نام گذاری‌های هر سال که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح می‌شود، نیاز‌های جامعه را به ملت و دولت یادآوری می‌کنند.

وی بیان کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی در حقیقت فاصله گرفتن از وابستگی، کمک به ایجاد اشتغال و مقابله با معضل بیکاری است.

وی تصریح کرد: کارخانه سیمان خاش نماد و شاخص مهم تولیدات داخلی در این شهرستان است که محصولات آن با کیفیت بالایی در بازار‌های داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

فرماندار خاش گفت: دولت با حمایت از سرمایه گذاری ها، استفاده از تولیدات داخلی و رونق دادن فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و اشتغالزایی در مناطق مختلف به تحقق شعار سال کمک می‌کند.

چاکرزهی اظهار داشت: روستاییان و عشایر به عنوان قشری توانمند و نقش آفرین همواره به تامین نیاز‌های جامعه کمک کرده اند لذا دولت به این قشر که نیازمند توجه هستند نگاهی ویژه دارد.

انتهای پیام/گ

حمایت از کالای ایرانی اولویت دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.