سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید بیش از یکصد هزار مسافر نوروزی ازخیابان غذای مشهد

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: یکصد و ۱۱ هزار نفر از خیابان غذای مشهد در ایام نوروز بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نرگس شالچیان افزود: در روز‌های نوروز بیش از یکصد و ۱۱ هزار نفر از جشنواره غذا در بولوار باهنر مشهد بازدید کردند و در این مدت مرکز اطلاعات سفر شهرداری مشهد به ۷۸ هزار و ۲۰۱ مسافر نوروزی پاسخگویی کرده است.

وی تصریح کرد: ۳ هزار و ۴۱۶ نفر در بوستان غدیر اسکان یافتند و از ۲۵ اسفند تاکنون ۱۰۸ هزار و ۶۲۴ نفر در مراکز اسکان پذیرش شدند.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت:ایستگاه‌های استقبال از زائر شهرداری مشهد نیز از ۷۰۸ هزار و ۲۲۳ زائر استقبال و به آن‌ها خدمات مختلفی ارائه کردند.

شالچیان ادامه داد: بیشترین ارائه خدمات در ایستگاه راه آهن مشهد و به بیش از ۱۵ هزار مسافر انجام شده است.

وی تصریح کرد: در نوروز ۹۷ توسط شهرداری مشهد ۱۵۰ هزار و ۸۶۵ محصول فرهنگی در وروردی‌های شهر و مراکز خدمات سفر شهرداری میان مسافران نوروزی این شهر توزیع شد.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: زائران و گردشگران این شهر با ثبت نام در ۵۳۶ تور گردشگری به سیاحت و سفر در اماکن گردشگری نیز پرداختند.

شالچیان افزود: طرح هفت خوان از جمله برنامه‌های جشنواره دوازده رخ نیز با استقبال ۱۳ هزار و ۸۱ شهروند و مسافر نوروزی روبرو شد و در نقاط مختلف شهر این افراد به تماشای نقال خوانی نشستند.

انتهای پیام // ف. غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.