سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۴۸هزار محصول فرهنگی در پایگاه های راهنمای زائر مشهد

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت : از روز 25 اسفندماه 96 تا 12 فروردین ماه97 تعداد ۶۷۳هزار و ۶۶۳نفر از زائران به پایگاه های استقبال از زائر در مبادی ورودی شهر مشهد مراجعه کردند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ خلیل الله کاظمی قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد  گفت :  خدمات پایگاه های استقبال از زائر در ایستگاه راه آهن، پایانه مسافربری، محور مشهد باغچه، قوچان ارائه شده است و همچنین تعداد ۴۸هزار و ۸۵۳ مورد نیز توزیع محصولات در پایگاه های راهنمای زائر به ثبت رسید.

 

وی افزود : ۵۳۶ مورد تورهای تاریخی و گردشگری با مشارکت بخش خصوصی در این مدت انجام شد.

 

کاظمی با اشاره به خدمات رسانی تلفن ملی راهنمای زائر ادامه داد : خدمات رسانی تلفن ملی راهنمای زائر به شماره 31208 در دو شیفت صبح و عصر صورت گرفت و بر این اساس تعداد ۱۸۹۹مورد پاسخگویی انجام شد .

 

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد  گفت :  ۶۹هزار و ۴۵۹مورد برپایی نمایش و جشن نیز دراین ۱۷ روز برگزار شد.

 

وی افزود : ۳۳هزار و ۴۸۷ مورد توزیع بروشور و نقشه گردشگری در باکسهای کتاب در تاکسی داشتیم و همچنین تعداد ۹۴۰مورد تهیه و توزیع بروشور های مورد نیاز در ۱۷ روز گذشته ثبت شده است.

 

کاظمی در ادامه گفت : اطلاع رسانی ویژه خدمات نوروزی به شهروندان و زائران بصورت فعالیتهای شبانه روزی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ۱۳۷ صورت گرفته و در روزهای یاد شده ۶۶هزار و ۹۸۱مورد تماس بوده است.

 انتهای پیام//ف.غ

 

فعالیت نوروزی پایگاه های استقبال از زائردر مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.