سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت شهری تهران در بهمن 96؛

طرح ترافیک جدید برای همه یکسان است، حتی شهردار، وزیر و وکیل/اختصاص ۳ میلیارد تومان برای ساماندهی وضع دستفروشان

مهمترین اخبار و رویدادهای مدیریت شهری در بهمن 96 را در این بسته خبری بخوانید.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همان طور که در آغاز سال جدید به شما وعده دادیم، قرار است در سلسله گزارش هایی که نسبت به عملکرد سالیانه مدیریت شهری تهران تهیه می شود، هر روز عملکرد یک ماه را مرور کنیم، تا در 12 فروردین قضاوتی منصفانه به عملکرد یکساله شهرداری داشته باشیم.

در این گزارش نگاهی به عملکرد مدیریت شهری در بهمن ماه 96 انداخته ایم.

 

شهرداری دیگر پل، بزرگراه و زیرگذر نمی سازد/ خانه ها باید بدون پارکینگ ساخته شوند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در هفدهمین کنفرانس بین المللی ترافیک که عصر امروز در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، گفت: نباید توصیه کنیم که مردم در منازل پارکینگ بسازند و دنیا فهمیده است که این کار درست نیست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: این کار غیر از ارتباط افراد، سبب می‌شود حمل و نقل عمومی بلا استفاده شود.

وی افزود: امروزه در دنیا در محلات پارکینگ‌های جمعی ایجاد کرده‌اند تا ارتباط مردم قطع نشود.

 

طرح ترافیک جدید برای همه یکسان است، حتی شهردار، وزیر و وکیل

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پورسيدآقایی معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران در كارگاه تخصصی آسيب شناسی طرح جديد ترافيك اظهار کرد:طرح جديد ابزاريست تا در بستری عدالت محور، خودروی كم آلاينده كمترين عوارض و خودرويی كه آلايندگی بيشتری دارد ، بيشترين عوارض را پرداخت كند.

وی افزود:برآوردها و مدل مطالعاتی اين طرح نشان می دهد در صورت اجرای دقيق آن، شاهد كاهش ٢٦ درصدی ترافيك در محدوده طرح ترافيك، كاهش ١٧ درصدی در محدوده زوج و فرد و كاهش ٩ درصدی ترافيك در كل شهر باشیم.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران ادامه داد:برآورد می شود با اجرای اين طرح ضريب استفاده حمل و نقل عمومی با ٦ درصد افزايش تقاضای سفر اتوبوس و ٨ درصد افزايش در مترو مواجه خواهد شد.

 

تفاوت های رسیدگی به بودجه 97 با بودجه 96

زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: در جلسات بررسی و تصویب بودجه سال 97 شهرداری تهران، همه بندها و لوایح بودجه به طور شفاف در صحن علنی مطرح شد و عموم مردم امکان رصد کردن مراحل تصویب بودجه را داشتند.

وی با تاکید بر اینکه برای تصویب بودجه شهرداری از نظرات مردم نیز استفاده شد، گفت: به لحاظ نوع بررسی بودجه، مردم در همه مراحل ضمن ارائه نظرات کارشناسی پیشنهادهای کارآمدی هم مطرح می کردند.

 

آمار عجیب معاون شهردار از تعداد معتادان پایتخت/ اعتیاد 11 نفر از هر 100 تهرانی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ولی الله شجاع پوریان در نشست «گروه‌های آسیب پذیر و عدالت اجتماعی» با بیان اینکه در اصل سوم قانون اساسی، دولت موظف به از بین بردن تبعیض‌های اجتماعی و فراهم کردن شرایط برابر اقتصادی شده است، افزود: با وجود این با گذشت 40 سال در زمینه عدالت اجتماعی کارنامه قابل دفاعی ارائه نکرده‌ایم. بعداز انقلاب تلاش‌های زیادی برای توسعه شهری و روستایی صورت گرفته اما با وجود این مجموعه نظام مندی برای مقابله با بی عدالتی بخشی، منطقه‌ای و شکاف‌های اجتماعی به وجود نیامده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام شهرداری در حال حاضر بیش از 15 هزار کودک کار در پایتخت وجود دارد، اظهار کرد: این در حالیست که سازمان بهزیستی تعداد این کودکان را 7000 مورد می‌داند. همچنین بر اساس آمارها نزدیک به 15 هزار کارتن خواب و 10 هزار متکدی در شهر تهران وجود دارد.

 

طرح ترافیک مصوبه شورا نیست که فرمانداری مانع اجرا شود/ ایراد از نحوه دریافت عوارض گرفته اند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره ایراد کمیته انطباق فرمانداری به 6 بند طرح ترافیک و طرح زوج وفرد اظهار کرد: طرح ترافیک طرحی نیست که مصوب شورا باشد این طرح مصوب شورای هماهنگی ترافیک کشور و وزارت کشور است.

وی افزود: طرح ترافیک را شهرداری تهران پیشنهاد داده است و شورای ترافیک با حضور نمایندگان وزارت کشور آن را تصویب کرده است .

هاشمی گفت: موضوعی که در شورا بحث و تصویب شده است عوارض مربوط به طرح ترافیک است این درصورتی است که همه فکر می کنند شورای شهر طرح را تصویب کرده است.

 

اختصاص ۳ میلیارد تومان برای ساماندهی وضع دستفروشان

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران پیشنهادی مبنی بر کاهش بودجه ردیف سد معبر و اختصاص آن به ساماندهی دستفروشان داد.

این پیشنهاد با اکثریت آرا رای آورد و مبلغ 3 میلیارد تومان به ساماندهی وضع دستفروشان با کمک وزارت تعاون، کار و رفاه  اجتماعی اختصاص یافت.

در ادامه پندار نماینده شهرداری در شورای شهر تهران با این پیشنهاد مخالفت کرد و گفت: اگر از ردیف بودجه دستمزد کارکنان سد معبر کاهش دهید، سال آینده با کسری بودجه مواجه می شویم.

 

تخریب آرامستان امامزاده عبدالله(ع) توسط اوقاف+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن خلیل‌‌آبادی عضو شورای شهر تهران در چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور‌ خود به معضلات‌ قبرستان‌های داخل تهران پرداخت و اظهار کرد: آرامستان‌های قدیمی که در مجاورت محل سکونت مردم هستند مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نیم قرن از ساخت آرامستان بهشت زهرا (س) می‌گذرد، گفت: با وجود این هنوز برخی از افراد اموات خود را در قبرستان‌های قدیمی دفن می‌کنند و ساکنان منطقه باید هر روز خود را با صدای شیون و زجه‌ عزاداران‌ آغاز کنند.

 

اعتراف هاشمی به وجود ضعف و نقص در اداره شهر تهران

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در آغاز چهل و هفتمین جلسه پنجمین دوره شورای شهر تهران با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) فردی استثنائی در خلقت‌ است که خصوصیات منحصر‌ به فرد و جایگاهی دست نیافتنی دارند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: اکنون که حدود 6 ماه از آغاز مسئولیت‌ نجفی در شهرداری تهران می‌گذرد، نه شورای شهر و نه شهردار منکر وجود ضعف‌، کاستی و نواقص در اداره شهر نیستند، اما باید توجه کرد که مسیر برطرف‌ کردن این نواقص تقویت و حمایت بیشتر از مدیریت شهری است، نه متزلزل‌ کردن آن.

 

واکنش سخنگوی شورای شهر به رفتن نجفی از شهرداری

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی اعطا در توییتر خود در واکنش به حواشی پیرامون رفتن نجفی از شهرداری تهران نوشت: «دکتر نجفی شهردار منتخب هر 21 عضو و مورد حمایت شورا است. به عنوان سخنگوی شورا، اخبار منتشره در رابطه با دیدار و گفت‌وگوی اعضای شورا با شخصیت‌های اجرایی و سیاسی با موضوع گزینه جایگزین و هر اقدامی از این دست را از اساس تکذیب می‌کنم.»

 

طرح زوج و فرد پولی، بعد از تایید وزارت کشور اجرایی می شود

محسن پورسید‌ آقایی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خبر چند روز قبل شورای ترافیک مبنی بر منتفی‌ شدن اخذ عوارض برای ورود به محدوده زوج و فرد گفت: اصل این خبر کذب‌ است و شورای ترافیک تاکنون جلسه‌ جدیدی نداشته و مصوبات قبلی همچنان پا برجاست.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در حال حاضر مقررات ورود به زوج و فرد مانند سابق اجرا می‌شود، اظهار کرد: 3 ماه بعد از اجرای طرح ترافیک جدید، نتایج آن در شورای ترافیک بررسی‌ می‌شود و در صورت‌ تصویب، مجدد توسط شورای ترافیک اجرایی می شود.

 وی خاطرنشان کرد:قرار نشده که زوج و فرد پولی شود که حالا یک عده مصاحبه‌ می‌کنند و می‌گویند پولی نمی‌شود، زیرا از اول هم مصوبه‌ قید کرده فعلاً زوج و فرد مانند سابق اجرا می‌شود.

 

اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با اشاره به جابجایی اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان از ماموریت توسعه و هوشمندسازی به ماموریت حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: ۱۷۸ میلیارد تومان از این اعتبار به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و موتورسیکلت برقی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: ۲ میلیارد از این اعتبار به موضوع دوچرخه و ایمن سازی مسیر دوچرخه اختصاص می‌یابد.

علیخانی با اشاره به اینکه این پیشنهاد تایید معاونت حمل و نقل و ترافیک را دارد، گفت: طبق این برنامه ۱۰ هزار موتورسیکلت برقی برای جایگزینی موتورسیکلت بنزینی خریداری می شود، ۱۶۰۰ دستگاه مینی بوس و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و کمک به کاهش آلودگی هوا خریداری می شود.

 

غول ترافیک، ماحصل در آمد زایی  هایپر مارکت ها از پارکینگ

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  قصه پر غصه هایپر مارکت ها و ترافیک های ناشی از آن چند وقتی است که گریبان گیر پایتخت نشینان شده است و هر روز گره آن کورتر می شود.

در این میان تصمیم یک شب هایپرمارکت ها یا فروشگاههای عظیم موجب شده تا شهروندانی که در اطراف این فروشگاهها ساکن هستند دچار دردسرهای عجبیب و غریب شوند که تازه ترین آن ها مشکل کمبود جای پارک در معابر اطراف هایپرمارکت ها و پولی شدن پارکینگ این فروشگاه ها است.

با این حال هنوز معادله رشد قارچ گونه مال ها و کمبود پارکینگ و ترافیک زیاد، چند سالی است که مردم را کلافه کرده است.

 

مکلف‌ شدن شهرداری برای خرید باغات از محل جرایم فضای سبز‌

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی اعطا‌ سخنگوی‌ شورای شهر تهران در پایان جلسه‌ امروز با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به تصویب سقف‌ درآمدی شهرداری تهران گفت: این بحث ادامه دارد و امروز صرفاً حوزه‌های مأموریتی‌ در سطح کلان بررسی شدند و بررسی کد ردیف‌ها به جلسه فردا موکول‌ شد.

 سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تبصره‌هایی که امروز تصویب‌ شد، گفت: شهرداری تهران موظف‌ شد در انجام مأموریت‌های محوله در سال 97 در حد 5 درصد قیمت تمام شده خدمات را کاهش دهد‌.

 وی با بیان اینکه بحث‌ چابک‌سازی ساختار شهرداری‌ تهران را در دستور داشتیم‌، بیان کرد: بر این اساس مقرر شد 10 درصد واحد سازمانی و عناوین‌ شغلی غیرمصوب‌ این کاهش در سال 97 در دستور کار قرار بگیرد.

 

شهرداری‌ حق ندارد‌ ریالی‌ به کارکنان‌ خود وام دهد/ از جیب‌ خود کمک کنید نه از جیب‌ مردم تهران

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن رسولی‌ عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه اموال شهرداری متعلق‌ به مردم تهران است، اظهار کرد: مردم به ما 21 نفر وکالت دادند تا ما در مورد اموال آن‌ها صرف‌ نظر از اینکه چه کسی خوشش می‌آید، تصمیم بگیریم.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شهرداری برخلاف بانک‌ها و مؤسسات‌ مالی غیر دولتی است، تأکید کرد: شهرداری حق ندارد ریالی را به کارکنان خود وام بدهد، زیرا ما قسم خورده‌ایم که از حقوق مردم دفاع کنیم.

 

واکنش چمران به ساخت استخر و سونا در زیرزمین یک امامزاده

مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به گزارش اخیر نجفی شهردار تهران و همچنین اظهارات عضو فراکسیون امید مجلس در خصوص هزینه 30 میلیارد تومانی برای ساخت سونا و جکوزی در زمین امامزاده‌ای در ونک با پول شهرداری تهران اظهار کرد: در زیرزمین این امامزاده هیچ استخر و سونایی ساخته نشده است، بلکه در بیرون امامزاده و کنار دانشگاه ‌الزهرا در زمینی که توسط اوقاف برای فعالیت‌های ورزشی در اختیار شهرداری قرار گرفته بود، یک مجموعه ورزشی ساخته شده است.

رئیس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری در نقاط مختلف تهران استخر و جکوزی ساخته است، تصریح کرد: این اقدامات برای ورزش مردم در نقاط مختلف صورت گرفته است و اکنون هم سازمان ورزش شهرداری تهران آن‌ها را اداره می‌کند.

 

33 درصد بافت فرسوده تهران در منطقه 17

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر محسنی شهردار  منطقه 17 صبح امروز(پنجشنبه) در حاشیه طرح بازآفرینی شهری امید که در منطقه 17 برگزار شد، با بیان اینکه منطقه 17 با قرار گرفتن در بخش جنوبی تهران 8.2 کیلومتر مربع جمعیت دارد و 33 درصد بافت فرسوده شهر تهران را در خود جا داده است، اظهار کرد: متاسفانه املاک ناپایدار و فرسوده در منطقه بسیار داریم و یکی از کارهایی که می‌تواند به شهروندان منطقه 17 کمک کند محرکی است که امروز با دستور رئیس جمهور مطرح می‌شود و این محرک استفاده از زمین‌های پشتیبان برای بالا بردن سرعت اجرای طرح است.

 

تخلیه برف در ایستگاه اتوبوس/ شهرداری تهران: کامیون حامل نمک بود!

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز یکی از شهروندان ساکن محله شادآباد‌ منطقه 18 شهرداری تهران با ارسال تصاویری از مأموران خدمات شهری‌ منطقه‌ 18 به باشگاه خبرنگاران گفت: طبق‌ این تصاویر این مأموران برف‌هایی که از منطقه‌ای دیگر جمع‌آوری کرده‌اند را به محله شادآباد آورده‌اند و در حال خالی کردن آن در کنار ایستگاه اتوبوس هستند.

 وی تصریح کرد: وقتی که به مأموران تذکر دادم که حق چنین کاری را ندارند با تندی با من رفتار کردند و من هم برای اینکه نشان دهم مسئولان چه تفکری دارند از این صحنه عکس انداختم.

 

جزئیات برخورد ماموران شهرداری با دستفروشان عبدل آباد

حسن عصمتی‌ رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به عملیات مأموران رفع سد معبر اداره متبوع خود در دوشنبه‌بازار عبدل‌آباد اظهار کرد: دستفروشان این محله با بساط‌گستری در پارک و پیاده‌رو از شهروندان سلب‌ آسایش می‌کنند و چون اولویت‌ ما آسایش شهروندان است، لذا برای آسایش شهروندان، این بازار باید جابجا‌ شود.

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19 با تأکید بر اینکه ما اجازه نمی‌دهیم در این محل بساط‌گستری صورت بگیرد،تصریح کرد: مأموران ما به صورت محترمانه در حال جمع‌آوری کسبه هستند و هیچ درگیری‌ رخ نداده است.

 

90 درصد‌ باغات تهران در دوره مدیریت مختاری نابود شده است

زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به سئوالی مبنی بر ارزیابی عملکرد مختاری رئیس سازمان فضای سبز شهرداری تهران اظهار کرد: من نسبت به چند مورد انتقاد دارم که یکی از آن‌ها از بین رفتن 90 درصد از باغات تهران است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه قرار بود باغات تهران ریه های تنفسی شهر باشند، تصریح کرد:در حال حاضر بخش بزرگی از 4 هزار هکتار باغ تهران از دست رفته است.

 

معرفی پاشنه آشیل فساد در شهرداری از سوی سالاری

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران از حذف شدن رانت در بودجه تقدیم شده به شورا خبر داد و اظهار کرد:در اجرای خزانه مشترک، کل سود تمام شرکت‌هایی که درآمد‌های نیابتی از شورا کسب می‌کنند از ۱۱۲ میلیارد تومان به ۱۵۲ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه ناچیز بودن درآمد پایدار در مدیریت گذشته ضعف بوده است، گفت: سهم درآمد پایدار در گذشته بین ۷ تا ۲۱ درصد بود که در لایحه شهرداری ۲۸ درصد پیش بینی شده است و در لایحه کمیسیون برنامه و بودجه این رقم به ۳۱ درصد رسیده است.

 

تذکر حق شناس به کاهش بودجه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد حق شناس عضو شورای شهر تهران در چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به بررسی وضعیت بودجه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در لایحه پیشنهادی سال 97 و مقایسه آن با بودجه سال 96 اظهار کرد: این رقم حاکی از تضعیف حوزه مأموریت های فرهنگی و اجتماعی برخلاف اهداف و رویکردهایی است که مدیریت شهری آن را دنبال می کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نقد رویکردهای کالبد محور در گذشته باید با اصلاح اقدامات نادرست، جامه عمل به خود بگیرد، تصریح کرد: متأسفانه این امر در عمل رخ نداده است.

 

محسن هاشمی: با ضعف عملکرد قوای 3 گانه و شهرداری مواجهیم        

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در آغاز چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران با تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: ما در آستانه سی و نهمین پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که ریشه در عقاید ملی و مذهبی ما دارد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه این انقلاب با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به دست آمده است، گفت: اگر همه امور را بر مبنای این شعار پیگیری کنیم، تا زمانی که مردم به دنبال این 3 محور هستند، هیچ قدرتی نمی‌تواند مسیر انقلاب ملت را عوض کند.

وی با بیان اینکه لازم است با نگاهی دوباره به انقلاب اسلامی بیاندیشیم، افزود: این انقلاب همراه با تجربه‌های تاریخی توأم با سعی و خطا، موفقیت‌ها و شکست‌ها، لبخندها و اشک‌ها، خرسندی‌ها و حسرت‌ها بود.

 

۲ هزار میلیارد تومان هزینه بی‌سند در شهرداری به همراه بدهی 52 هزار میلیاردی

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میرزایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در نشست خبری درباره هزینه‌های شهرداری اظهار کرد: شهرداری‌ طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ مبلغ ۲ میلیارد تومان هزینه کرده است که قراردادی ندارد و پیمانکاران نسبت به آن مطالبه می‌کنند.

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران با بیان اینکه پیمانکاران صورت جلسه می‌دهند و مشخص می‌شود که اسناد فاقد ردیف بودجه‌ای است، اظهار کرد: مجموعه شواهد نشان می‌دهد کاری برای شهرداری شده است، در حالی که ممکن است رقم به درستی روشن نباشد.

وی افزود: ممکن است پیمانکار ادعای طلب ۴۰ میلیاردی کند،اما کارشناسان دادگستری رقم کمتری را اعلام کنند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.