سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل خانه محسنی به موزه مصور تاریخ در بهبهان  

بهره‎بردار خانه تاریخی محسنی بهبهان از تبدیل خانه محسنی به موزه مصور تاریخ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ملک‎تاج اعتبار، بهره‎بردار خانه تاریخی محسنی گفت: خانه محسنی بهبهان یکی از زیباترین خانه‌های تاریخی این شهرستان است و به همین دلیل در ایام نوروز برنامه‌های متنوعی را در این خانه برگزار کردیم و تا پایان تعطیلات  نوروز برگزاری برنامه‌ها ادامه دارد.

وی بیان داشت: اجرای موسیقی زنده با اشعار و خوانش بهبهانی از جمله برنامه‌های جانبی استقبال از مسافران و گردشگران است و در بخش رستوران خانه محسنی با غذای سنتی، شربت‎خانه، دمنوش‎خانه و قهوه‎سرا با انواع نوشیدنی در خدمت مهمانان نوروزی هستیم و تا کنون استقبال خوبی از این بخش از خانه محسنی بهبهان توسط گردشگران شده است.

اعتبار افزود: دو نوع اقامت سنتی و مدرن را در خانه محسنی برای گردشگران و مهمانان نوروزی تدارک دیده‎ شده که افراد و خانواده‎ها می‎توانند از این 2 نوع اقامت استفاده کنند.

بهره‎بردار خانه تاریخی محسنی گفت: برخی اتاق‎ها را به صورت اختصاصی برای معرفی مشاغل قدیمی بهبهان آماده شده است و برخی از اتاق‌های خانه تاریخی محسنی بهبهان به موزه‌های مصور تاریخ بهبهان تبدیل شده‌اند تا در کنار بازدید و اقامات در خانه با فرهنگ و تاریخ بهبهان آشنا شوند.

انتهای پیام/م

خانه تاریخی محسنی میزبان مهمانان نوروزی

برچسب ها: نوروز ، گردشگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.