سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استکبار با کمک کشورهای مرتجع به دنبال نابودی ایران است

جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: استکبار به کمک اعراب مرتجع منطقه سعی در نابودی این کشور داشته و دارد اما نتیجه نگرفته اند نشان از اقتدار این نظام است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمد صادق ابطحی پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اصفهان با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: جایگاه والای حضرت امیر از سه منظر آموزش، وراثت و محیط منحصر به فرد است.

وی افزود: آنچه از روایات و ادعیه اثبات می‌شود این امکان وجود ندارد که نطفه معصوم از انسان مشرک شکل بگیرد، از همینجا مشخص می‌شود ابوطالب یکتاپرست بود اما دین خود را کتمان می‌کرد؛ او در زمان پیامبر(ص) حامی اصلی ایشان بود.

جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) ادامه داد: حضرت علی (ع) از طرفی در جوار پیامبر و در محیطی رشد می‌کند که محل نزول وحی است.

ابطحی با اشاره به فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: با این که مردم بارها در راهپیمایی‌ها حمایت خود را از نظام اسلامی و ولایت فقیه اعلام کرده بودند، امام راحل مجدانه به دنبال برگزاری رفراندوم برای تعیین نوع حکومت بودند.

وی اضافه کرد: در آن برهه گروه های مختلف هر کدام عنوانی را بیان می کردند اما حضرت امام تاکید کرد «جمهوری اسلامی ایران، نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر».

جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) ابراز داشت: امروز پس از 40 سال از آن زمان نظام اسلامی مانند شجره طیبه رشد کرده و علی رغم تمام نقشه ها و تهدیدات به پیش می رود، این که استکبار به کمک اعراب مرتجع منطقه سعی در نابودی این کشور داشته و دارد اما نتیجه نگرفته اند نشان از اقتدار این نظام است.

وی با اشاره برنامه های متفاوت دشمن عنوان کرد: از بین بردن امنیت همانند آنچه در دی ماه شاهد بودیم از برنامه های کوتاه مدت دشمن است؛ مساله اقتصاد موضوع دیگری است که دشمن برای بلند مدت در آن ورود کرده، رهبر انقلاب در این سال ها با انتخاب شعار سال سعی داشته تا کشور را در مقابل این تهدید مقاوم کند.

ابطحی یادآور شد: مقام ولایت امسال را به حمایت از کالای ایرانی اختصاص دادند و مخاطب خود را مردم و مسؤولان قرار دادند تا همه در این راستا تلاش کنند، گرچه از برخی مسؤولانی که هنر ایران را پخت بزباش می داند و یا دیگری که مطرح می کند که مدیر از خارج از کشور باید وارد کنیم، امیدی نیست.

جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با دنبال کردن این سیاست‌ها و با حل مشکل بیکاری سال 97 سالی پررونق برای نظام اسلامی باشد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.