سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود مسافران نوروزی به بوشهر افزایش یافته است

سرپرست شهرداری بوشهر با اشاره به فراهم شدن امکانات لازم برای آسایش و آرامش مسافران نوروزی گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده ورود مسافران نوروزی در بوشهر ۱۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   عبدالامیر قاسمی با بیان اینکه شهر ساحلی بوشهر از ظرفیت بالای گردشگری برخوردار است اظهار داشت: شهر بوشهر علاوه بر داشتن ساحل زیبای خلیج فارس، از ظرفیت‌های مهم ابنیه و آثار تاریخی از جمله بافت قدیم و مناظر طبیعی برخوردار است.

وی، با بیان ایتنکه ساحل خلیج فارس در بوشهر مملو از جمعیت گردشگر است تصریح کرد: ساحل ۱۳ کیلومتری شهر بوشهر از جاذبه‌های مهم گردشگری است که در نوار این ساحل گردشگران از موهبت خلیج فارس بهره می‌برنند.

سرپرست شهرداری بوشهر با بیان اینکه امکانات لازم برای آسایش و آرامش مسافران نوروزی فراهم شده است گفت: علاوه بر ایجاد کمپ‌های اسکان در کنار ساحل خلیج فارس، ایجاد سرویس‌های بهداشتی، حمام، ایستگاه‌های گردشگری دریایی و ارائه خدمات رایگان در عرصه‌های بهداشتی، درمانی، اورژانس و دیگر حوزه‌ها انجام می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه روزانه بیش از یک میلیون لیتر آب در مخازن تعبیه شده در محل اسکان گردشگران توزیع می‌شود افزود: ۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۴۰ چشمه حمام در نقاط مختلف شهر بوشهر ایجاد شده و ایستگاه‌های گردشگری دریایی در ساحل این شهر راه اندازی شده است.

وی از افزایش مسافران نوروزی نسبت به نوروز گذشته خبر داد و بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده ورود مسافران نوروزی در بوشهر ۱۵ درصد نسبت به نوروز گذشته تاکنون افزایش یافته است.

سرپرست شهرداری بوشهر با بیان اینکه ظرفیت کلاس‌های مدارس شهر بوشهردر اسکان گردشگران تکمیل شده گفت: به غیر از کلاس‌های درس در ۱۴ روز گذشته یک‌هزار نفر شبانه در کمپ اقامتی ساحلی شهرداری بوشهراسکان می‌یابند.

قاسمی با بیان اینکه نقشه‌های راهنمای شهر بوشهر منتشر و در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: این نقشه‌ها که در ایستگاه ورودی شهرداری و میدان شهرداری بوشهر توزیع می‌شود در آن مسیر‌های مورد نظر مسافران به صورت ساده و شفاف مشخص شده است.

وی افزود: در این نقشه‌ها علاوه بر معرفی شهر بوشهر، نقاط گردشکری و کمپ‌های اقامتی، سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها، نمازخانه و مراکز بهداشتی و درمانی و نانوا‌های کشیک و مراکز تجاری شهر بر روی آن مشخص شده است.

انتهای پیام/ م

ورود مسافران نوروزی در بوشهر۱۵ درصد افزایش یافت

برچسب ها: نوروز ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.