سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترابی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم

بازیکن تیم سایپا گفت: در دیدار با پرسپولیس بازی خوبی را ارائه دادیم و دفاع مستحکمی داشتیم و می‌توانستیم در نیمه نخست به گل‌های بیشتری هم برسیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی بازیکن سایپا پس از پیروزی سایپا مقابل پرسپولیس بیان کرد: بازی خیلی خوبی بود و سایپا در نیمه اول خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کرد اما در نیمه دوم شرایط به گونه ای رقم خورد که پرسپولیس بهتر از ما بود اما تیم ما بازی را کنترل کرد و خداراشکر به 3 امتیاز رسید.

او افزود: در دیدار با پرسپولیس بازی خوبی را ارائه دادیم و دفاع مستحکمی داشتیم و در ضد حملات هم عالی بودیم و می توانستیم در نیمه نخست به گل های بیشتری هم برسیم اما خوشبختانه به هدفمان که کسب 3 امتیاز بود، رسیدیم.

ترابی ادامه داد: پرسپولیس دیگر قهرمان شده است و امروز تلاش زیادی کرد تا بتواند به پیروزی برسد اما ما خیلی بهتر بازی کردیم و موفق به کسب برد هم شدیم. از صحنه گل اول دور بودم و ندیدم که آفساید شده است یا نه. اما شرایط به طوری رقم خورد که اشتباهات داوری وجود دارد و مهم کسب 3 امتیاز برای ما بود.

هافبک سایپا در پایان گفت: با صلاحدید علی دایی در این بازی حضور پیدا کردم زیرا نیاز مبرمی به 3 امتیاز داشتیم و خیلی خوشحال هستم که توانستیم پیروزی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات ترابی درباره شکست پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.