مدیرعامل سایپا گفت: پرسپولیس ۱۰ هفته مانده به لیگ قهرمان شده بود بنابراین شکست این تیم خوشایند است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا درویش، مدیرعامل سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس درباره شرایط این مسابقه بیان کرد: بازی خیلی خوبی بود. بازیکنان ما خیلی با تعصب بازی کردند و در پایان 90 دقیقه مزد زحمات شان را گرفتند و به برد رسیدند. از تمامی بازیکنان و کادرفنی تشکر و این برد را به کارکنان شرکت تقدیم می کنیم که درحال تلاش هستند تا مشکلات مالی تیم مان حل شود.

او افزود: پرسپولیس 10 هفته مانده به لیگ قهرمان شده بود و شکست این تیم خوشایند است. تیم سایپا 2 بازیکن شاخص ملی پوش دارد و با توجه به اینکه در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم، نمی توانیم به این شکل بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار دهیم.

درویش ادامه داد:  کی روش هم مربی حرفه ای است و درک می کند تا به نوعی برنامه ریزی کند تا تیم ها جایگاهی را که دارند از دست ندهند.

مدیرعامل سایپا در مورد شکست پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم خوب و پر مهره ای است و بازیکنان با غیرت توانستند این تیم را شکست دهند. بازی با پرسپولیس دیگر برای ما تمام شد و از حالا تلاش می کنیم تا هفته آینده نفت تهران را شکست دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره شکست پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار