عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: مقابل سایپا شکست خوردیم، اما از وضعیتی که تیم دارد، بسیار راضی هستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا حاجی بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شکست 2 بر یک سرخ پوشان مقابل سایپا خاطرنشان کرد: در بازی امروز ، بازیکنان نیمکت نشین محک خوبی خوردند و بازی به نسبت خوبی بود اما نتیجه ای که کسب کردیم، راضی کننده نبود اما به بازیکنانی که در آینده به آنها نیاز داریم، استفاده کردیم و این نکته مثبتی برای ما بود.

او افزود: در نیمه دوم، خیلی خوب بازی کردیم اما روی 2 موقعیت سایپا دو گل دریافت کردیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم اما از وضعیتی که تیم دارد، بسیار راضی هستم و امیدوارم در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

حاجی بیگی درباره حکم CAS در خصوص محرومیت پرسپولیس گفت: گرشاسبی امشب به تهران باز می گردد و نتیجه را اعلام می کنند، خدا را شکر نتایج خوبی در پرونده گولچ بدست آمده که به زودی آن را رسانه ای می کنیم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره تمدید قرارداد بازیکنان این تیم اذعان کرد: برای تمدید قرارداد وقت داریم و بازیکنان دوست دارند قراردادشان را با پرسپولیس تمدید کنند. به امید خدا پس از بازگشت از سفر با بازیکنان برای تمدید قرارداد مذاکره می کنیم.

حاجی بیگی در پایان گفت: همیشه با تیم ملی و کی روش تعامل های لازم را داریم و همانطور که مشاهده کردید امروز بازیکنان ملی پوش بازی نکردند و جوان ها محک خوبی خوردند.

انتهای پیام/

اظهارات حاجی بیگی درباره پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار