سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی اوقاف استان اصفهان خبر داد:

اسکان بیش از 50 هزار نفر در آستان امام‌زادگان اصفهان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در طرح آرامش بهاری و در طول هفته گذشته ۵۹ هزار و ۸۵ نفر به صورت اسکان دائم و موقت از خدمات ۳۰ امام‌زاده جلیل القدر استان بهرمند شده‌اند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حسن امیری اظهار داشت: طرح آرامش بهاری از طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که امسال براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تدابیر اندیشیده شده  در جوار حرم مطهر 340 بقعه متبرکه و امام‌زاده عظیم الشان استان اصفهان در حال اجرا است و عموم مردم نیز می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی متنوعی که در این ایام در جوار این اماکن متبرکه در حال برگزاری است استفاده نمایند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح و همچنین پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی امکان اسکان دائم و موقت برای زائران در جوار حرم مطهر امام‌زادگان عظیم الشانی که دارای ظرفیت اسکان هستند ایجاد شده است که در طول هفته گذشته 59 هزار و 85 نفر به صورت اسکان دائم و موقت از خدمات 30 امام‌زاده جلیل القدر استان بهرمند شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به زائران و مسافران در ایام نوروز نیز اطلاعات GIS 336 امام‌زاده لازم التعظیم و بقاع متبرکه جهت بارگزاری در سامانه مسافر یار ستاد تسهیلات نوروزی استان اصفهان و نرم افزار گردشگری کجاس آماده و در این سامانه بارگذاری شده است.

امیری ادامه داد: همچنین آیین تحویل سال 97 در بیش از 340 بقعه متبرکه و امامزاده استان اصفهان با حضور نزدیک به یک مییلون نفر زائر و مسافر برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.