سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۳۱ درصدی سرقت در ایام نوروز

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از کاهش ۳۱ درصدی وقوع سرقت در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی ذوالقدری جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار کرد: همواره یکی از اولویت‌های اصلی ناجا در طول سال، برقراری نظم و امنیت ایام نوروز بوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس پلیس فارس با بکارگیری همه امکانات، استفاده از ظرفیت‌های موجود و برقراری جلسات متعدد با سازمان‌های مربوطه در راستای تحقق این امر مهم تلاش می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: پلیس اقدامات خود را در سه حوزه ترافیکی، انتظامی و امنیتی انجام می‌دهد و برنامه ریزی‌های خود را با تمرکز بر این سه حوزه انجام می‌دهد.

سرهنگ ذوالقدری بیان کرد: پلیس فارس در ایام نوروز بیش از ۲ هزار گشت محسوس و نامحسوس را در سطح استان برای برقراری نظم و امنیت، راه اندازی کرده است.

وی به کاهش ۳۱ درصدی سرقت در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: همچنین در این مدت با کشف بیش از ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر، با افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات روبرو بوده ایم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به راه اندازی کمپ نگهداری معتادان متجاهر در شهر شیراز، ادامه داد: با جمع آوری افراد معتاد از سطح شهر و تحویل آن‌ها به کمپ معتادان متجاهر توسط پلیس، بسیاری از جرائم خرد از جمله سرقت درون خودرو در سطح استان کاهش چشمگیری داشته است.

سرهنگ ذوالقدری با اشاره به حجم پر تردد محور‌های ورودی و خروجی استان فارس، گفت: پیش بینی می‌شود حجم تردد طی سه روز آینده در سطح استان به اوج خود برسد.

وی به رانندگان توصیه کرد هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و از انجام حرکات مخاطره آمیز در سطح جاده‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/ن

کاهش سرقت در استان فارس

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.