معاون اجتماعی گلستان گفت: برای کاهش سرقت از منازل در ایام نوروز اقلام ارزشمند را به امانات بانک بسپرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ علی بهرامی معاون اجتماعی پلیس گلستان گفت: مسافران نوروزی برای کاهش سرقت وجوه نقد، طلا و جواهر آلات و اوراق بهادار خود را به صندوق امانات بانک‌ها بسپاریدو حتی المقدور منزل را خالی از سکنه نگذارند و به همسایگان مورد اعتماد خود، ترک منزل را اعلام کنند.

بهرامی افزود: اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل، هویتی و با ارزش را داخل خودرو نگذارند و سعی کنند اتومبیل خود را در سطح شهر به پارکینگ‌های عمومی بسپارند.

وی ادامه داد: از سرپاکردن چادر در اماکن خلوت و به صورت انفرادی جدابپرهیزند و برای اسکان موقت از ستاد‌های نوروزی راهنمایی بگیرند و در محل‌های تعیین شده به برپا کردن چادر اقدام کنند.

معاون پلیس اجتماعی گلستان افزود: در اماکن عمومی که چادر‌های زیادی نصب شده، چادر خود را ترک نکنند و مراقب اشیاء خود باشندو همچنین سعی کنند چادر و خودرو زیاد از هم فاصله نداشته باشد.

وی در پایان افزود: برای تهیه محل استراحت و اسکان به ستاد‌های اسکان مسافران نوروزی مراجعه فرمایند و از تهیه منزل از افراد ناشناس که به صورت کلید به دست منازل کلیدی بر سر راه شما قرار می‌گیرند، جدابپرهیزید.

انتهای پیام /گ/ق
 
 

کاهش سرقت‌ها در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.