سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشتازی فارس در اسکان نوروزی فرهنگیان/ اسکان بیش از یک میلیون نفر روز در مدارس

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: استان فارس با اسکان بیش از یک میلیون و ۳۹۱ هزار نفر روز در مدارس، پیشتاز است.

غلامعلی حق شناس قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: پارسال برای تجهیز مدارس استان فارس حدود ۳۶ میلیارد ریال هزینه شد که در این زمینه ۳۶ هزار و ۴۱۶ قلم جنس برای این مهم خریداری و بین مدارس توزیع شد.

وی ادامه داد: استان فارس طی پنج سال گذشته همواره توانسته رتبه برتر کشور را در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس به خود اختصاص دهد و امسال نیز تا کنون این وضعیت ادامه دارد و تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات مناسب به فرهنگیان سراسر کشور، این روند را تا پایان تعطیلات نوروزی حفظ کنیم.

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس در خصوص آخرین آمار اسکان مهمانان نوروزی تصریح کرد: تا صبح امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه تعداد ۴۶۳ هزار و ۹۷۴ نفر در قالب ۱۲۸ هزار و ۸۸۲ خانواده و در مجموع یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۹۲۱ نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده اند.

انتهای پیام/ن

اسکان مسافران نوروزی در مدارس فارس

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.