مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۲۰ مدرسه در استان اردبیل برای اسکان فرهنگیان در تعطیلات تابستانی آماده‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،احمد ناصری افزود: مدارس جهت اسکان فرهنگیان در تمامی ۱۹ ناحیه آموزشی استان اردبیل پیش بینی شده است.

وی گفت: در مجموع ۱۲۰ مدرسه شامل بیش از هزار  کلاس درس آماده اسکان فرهنگیان است که این تعداد شامل ۲۲۸ کلاس ویژه، ۵۶۰ کلاس نوع الف و ۲۱۸ کلاس نوع ب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با یادآوری صرف هزینه قابل‌توجه برای ارتقای امکانات اسکان مدارس در تعطیلات نوروزی ادامه داد: در اسکان تابستانی نیز در سطح عالی از مهمانان پذیرایی خواهیم کرد.

ناصری با بیان اینکه ۴۸۳ نفر عوامل اجرایی در اسکان مدارس مشارکت دارند، افزود: اسکان مدارس در استان اردبیل از ۲۵ خردادماه آغازشده است.

وی  به تدارک تابلوهای اطلاع‌رسانی اسکان فرهنگیان در تمامی شهرها و محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: اسکان فرهنگیان با اولویت میهمانان فرهنگی انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: اسکان فرهنگیان تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد و در طول این مدت روند خدمت‌رسانی مدارس به صورت مستمر نظارت می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.