سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیوستن بیش از ۱۰ هزار نفر به پویش ملی نه به تصادف در اصفهان

معاون جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: ۱۰ هزار و ۸۲۵ نفر با امضای میثاق نامه، متعهد شدند تا با رعایت قوانین ترافیکی سفری ایمن در طول ایام نوروز رقم زنند.

حیدرعلی خانبازی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: در هفته اول اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در استان اصفهان،  ۶۷۷ نفر از جوانان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر اصفهان به بیش از ۶۱ هزار و ۱۰۰ مسافر نوروزی خدمات ارائه کردند.

وی بیان داشت: این طرح که هجدهمین دوره خود را می گذراند در ۴۰ پست ثابت و سیار به اجرا گذاشته شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: ۵ هزار و ۹۵ نفر با حضور در ایستگاه‌های سلامت، تست رایگان قند خون و فشار خون دریافت کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت سه هزار نفر از خیمه نماز و هفت هزار و ۳۲۰ کودک از فضای دوستدار کودک استفاده کردند.

خانبازی با اشاره به استقبال گسترده مسئولین و مردم از پویش ملی نه به تصادفات در این استان، تشریح کرد: ۱۰ هزار و ۸۲۵ نفر با امضای میثاق نامه، متعهد شدند تا با رعایت قوانین ترافیکی سفری ایمن در طول ایام نوروز رقم زنند.

وی از حضور پرشور و اجرای طرح‌های خلاقانه توسط جوانان خبر داد و افزود: در طول این مدت ۲۸ هزار و ۸۸۹ جلد نقشه و ۲۴ هزار و ۹۷ عدد سایر محصولات فرهنگی با محتوای آموزش نکاتی در زمینه سفر و سلامتی در اختیار مسافرین قرار گرفت.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: ۵۸ هزار و ۲۹۶ مسافر به پست‌های ثابت مراجعه کرده و دو هزار و ۸۸۴ مسافر از خدمات تیم‌های سحاب بهره‌مند شدند.

 

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.