مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان گفت: بیش از ۶۱ هزار مسافر نوروزی در دور اول سفرها از خدمات پست های ایمنی و سلامت استفاده کرده اند و این خدمات را پایان طرح نوروزی ادامه دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی در بازدید از پایگاه های هلال احمر در غرب استان اصفهان  اظهار کرد: طرح نوروزی امداد و نجات هلال احمر از ۲۵ اسفندماه و پست های ایمنی و سلامت از ۲۷ اسفندماه در استان اصفهان آغاز شده و بیش از دو هزار نیروی هلال احمر استان اصفهان در ایام نوروز در خدمت مسافران هستند.

وی افزود: ۴۰ پایگاه ثابت امداد و نجات و ۴۰ پست ایمنی و سلامت و همچنین تیم های واکنش سریع و پایگاه هوایی در ایام نوروز آماده باش بوده و به مسافران نوروزی و حوادث این ایام خدمات رسانی می کنند.

مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: بیش از ۶۱ هزار مسافر نوروزی در دور اول سفرها از خدمات پست های ایمنی و سلامت استفاده کرده اند و این خدمات را پایان طرح نوروزی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پست های ایمنی و سلامت با ارایه خدمات تست قندخون و تست فشارخون و همچنین توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی در راستای کاهش تصادفات فعالیت می کنند، تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر با امضا میثاق نامه  "نه به تصادفات" رعایت قوانین و مقررات را متعهد شدند.

مومنی خاطرنشان کرد: در طول دور اول سفرهای نوروزی بیش از ۲۸ هزار ۸۸۹ جلد نقشه، ۲۴ هزار بسته فرهنگی با محتوای آموزش نکاتی در زمینه سفر و سلامتی در اختیار مسافران در بین مسافران توزیع شده است.

 

انتهای پیام/م

 

خدمات رسانی 2 هزار نیروی هلال احمر به مسافران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.