سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 66 درصدی کمک خیران زنجانی به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از افزایش 66 درصدی کمک خیران زنجانی به نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت : با مشارکت بیش از 40 میلیارد تومانی زنجانی‌ها در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان ، میزان کمک خیران زنجانی به نیازمندان در قالب طرح‌های اجرایی این نهاد در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 66 درصد افزایش داشته است.
وی افزود : وظیفه ما در کمیته امداد ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای جامعه هدف به‌منظور پویایی و استقلال اقتصادی مددجویان تحت حمایت و تأمین معیشت آن‌ها است.
صفری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر برنامه‌ریزی مسئولان برای افزایش تولید در کشور، افزود: ایجاد طرح‌های اشتغال جدید، دانش‌بنیان و تولید محور از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در سال جدید بوده و باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود در مناطق مختلف زمینه اجرای طرح‌های اشتغال خلاقانه برای جامعه هدف فراهم شود.
این مقام مسئول از زمینه‌های دیگر نقش‌آفرینی کمیته امداد در تحقق شعار سال بازار سازی و بازاریابی برای محصولات تولیدی طرح‌های اشتغال این نهاد، گفت: برنامه‌ ریزی کمیته امداد استان زنجان در این بخش نیز در سال جدید مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت با تأکید بر طرح‌های اشتغال بازار محور است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به برنامه‌ریزی برای توسعه مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های اجرایی این نهاد به‌عنوان یکی از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی افزود: شناسایی خیران زنجانی مقیم خارج از استان و استفاده از ظرفیت آن‌ها در برنامه‌های اجرایی این نهاد از برنامه‌های مهم این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی باید قرار گیرد.


انتهای پیام / ک


اجرای طرح‌های اشتغال بازار محور برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.