سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی؛

کمیسیون ویژه حمایت از کالای داخلی در مجلس تشکیل می شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از کالای داخلی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

محمد فیضی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت با توجه به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال 'حمایت از کالای ایرانی' افزود: حمایت از کالای ایرانی نه تنها بخش تولید را پویا و سرزنده نگه می دارد بلکه بازار مصرف را نیز به سمت ثبات و امنیت اقتصادی می کشاند.

وی افزود: برای تحقق شعار سال کمیسیون ویژه حمایت از کالای ایرانی در مجلس شورای اسلامی تشکیل می شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده کمیسیون ویژه حمایت از کالای ایرانی تشکیل می شود.

فیضی افزود: برای تحقق شعار سال برنامه ریزی مدون صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه خرید و حمایت از کالای ایرانی باعث ایجاد کار و اشتغال و سرمایه گذاری در حوزه داخلی خواهد شد افزود:مجلس آماده همراهی کامل با دولت برای تحقق و اجرای کامل این شعار کلیدی و اساسی است تا بتوان اقتصاد کشور را شکوفا و بارور کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: ارتقا کیفیت کالاهای ایرانی سنگ بنای حمایت از کالای تولید داخل است تا کشورهای دیگر نتوانند کالاهای دسته چندمی خود را قاچاق وارد کشور کنند و اینگونه به اقتصاد ما ضربه بزنند.

فیضی گفت: جهش اقتصادی در کشور نیازمند حمایت مردم و دولت از تولیدکنندگان داخلی است اما حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید منجر به ارتقاء کیفیت محصولات ایرانی نیز شود.

وی گفت: صرفا حمایت همه جانبه و بدون قید و شرط از تولیدات داخلی نمی‌تواند این مساله را حل کند و باید حمایت ما با لحاظ شروطی انجام شود تا فشار اقتصادی آن متوجه مردم نشود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تولید ملی باعث اشتغالزایی، کارآفرینی، اثرات مثبت در اقتصاد و حتی کاهش تورم می‌شود اما باید ضمن حمایت از کالای ایرانی وظایف جدیدی برای برخی از نهادها تعریف کنیم تا بتوانند با نظارت بیشتر کیفیت تولیدات داخل را ارتقا دهند.

فیضی عنوان کرد: تعیین خط مشی اقتصادی کشور و تلاش تمامی مسؤولان کشور برای اجرایی کردن این خط مشی نباید باعث شود تا تولیدکنندگان داخلی کالاهای خود را با کیفیت دلخواه تولید کنند و تنها مساله مهم برای آنها سود اقتصادی باشد.

انتهای پیام/ح

ارتقا کیفیت کالاهای ایرانی سنگ بنای حمایت از کالای تولید داخل است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.