سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح جامع تعاملات گرم در خراسان رضوی

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: طرح جامع تعاملات گرم در خراسان رضوی در سه سطح پیگیری می شود و برگزاری جشنواره خیابان غذا در راستای این طرح است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید جواد حسینی معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از خیابان غذا برپایی با اشاره به این که برگزاری چنین جشنواره هایی در راستای طرح جامع تعاملات گرم است گفت : طرح جامع تعاملات گرم خراسان رضوی در سه سطح در حال پیگیری است.

وی با اشاره به این که برنامه های سه گانه علمی ، هنری و ورزشی در اولین سطح از طرح جامع تعاملات خراسان رضوی است افزود : سطح دوم ارائه خدمات علمی ، فرهنگی ، ورزشی و هنری است و سطح سوم نیز برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها است که جشنواره خیابان غذا هم درهمین راستا برگزار شده است .


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به استقبال مردم از خیابان غذا گفت : در این جشنواره مردم به شکل گروهی و خانوادگی حضور یافته و تعاملات گرم خانوادگی و گروهی در آن اتفاق می افتد.


وی افزود : آشنایی با انواع غذاها ، شادابی جمعی ، صرف آنها درمحیطی خانوادگی و در عین حال جذاب و خیابانی بویژه در ایام تعطیلات نوروزی ابتکار مناسب و ارزشمندی است که از سوی شهرداری طراحی و در معرض دیدعلاقه مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام// ز.ی
 




برگزاری جشنواره " خیابان غذا" در مشهد


برچسب ها: نوروز ، اخبار فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.