سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام  نیرو‌های کمیته خادمین شهدا بندر ماهشهر به مناطق عملیاتی

مسئول کمیته خادمین شهدا بندر ماهشهر از اعزام  نیرو‌های این کمیته به مناطق عملیاتی خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رضا عبادی، مسئول کمیته خادمین شهدا بندر ماهشهر گفت: امسال با اعزام 44 نفر از کمیته خادمین شهدا ناحیه مقاومت بسیج انجام شد برنامه اعزام خادمین شهدا که هر ساله از 3 اسفند تا 13 فرودین در 4 مرحله صورت می‌گرفت.

وی اشاره ای به نحوه گذران دوره کرد و افزود: خادمین شهدا بندر ماهشهر پس از اعزام به کمیته مرکزی واقع در یادمان بیت‌المقدس اهواز و گذراندن دوره 3 روزه به یادمان شهید باقری، یادمان فکه، یادمان شلمچه، یادمان نهرخین، یادمان معراج شهدا اهواز، یادمان هویزه و یادمان فتح‌المبین برای گذراندن دوره 7 روزه و خدمت به زائران فرستاده می‌شوند.

عبادی عنوان داشت: نظم دادن به زائران و وسایل نقلیه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مراسمات متنوع در قالب شهدا و انجام تعمیرات در بخش‌های تاسیسات بخشی از فعالیت 7 روزه خادمین شهدا است.

مسئول کمیته خادمین شهدا بندر ماهشهر گفت: خادمین شهدا نزدیک‌ترین افراد به شهدا هستند زیرا این افراد با دل کندن از خانواده و در آب و هوای گرم جنوب خوزستان به زائرین عزیز خدمت می‌کنند. آن‌ها برای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر‌اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست به این یادمان‌ها برای خدمت می‌روند.

انتهای پیام/م

یادمان های دفاع مقدس میزبان خادمین شهدا

برچسب ها: نوروز ، راهیان نور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.