سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۱۹ هزار مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی

بیش از ۱۹ هزار مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا پنجم فروردین انجام شد.

سیروس وجدانیان نماینده معاونت بهداشتی در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ افزود: از آغاز طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط از پانزدهم اسفند ۹۶، تمامی کارکنان بهداشت محیط استان با تمام توان، بازرسی و نظارت بر مسایل مختلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، سامانه‌های آبرسانی، مراکز رفاهی بین راهی، محل‌های اسکان و کمپ‌های مسافران، آغاز کرده اند.

او افزود: در این راستا، ۶۹۳ بازرسی از مراکز و اماکن بین راهی، ۳۰۷ بازرسی مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی، ۲۴۱ نمونه برداری مواد غذایی، چهار هزار ۹۲۱ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل و شِش هزار و ۹۷۰ مورد کلرسنجی، از سوی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انجام شده است.

وجدانیان ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده، ۲۱۹ مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی و هزار و ۶۷۴ اخطار برای متخلفان صادر شده است؛ همچنین ۳۷ مرکز متخلف از سوی بازرسان بهداشت محیط، تعطیل شد.

نماینده معاونت بهداشتی در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه از جمع آوری و معدوم سازی بیش از شانزده هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف از سطح عرضه استان در این مدت خبر داد.
انتهای پیام/ر

بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.