سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 دبیر پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس؛

فردا ، آغاز جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس

پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس فردا سه شنبه در منطقه آزاد ارس آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ابراهیم نصیری دبیر پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس، با اعلام این خبر گفت: جشنواره تئاتر خیابانی همزمان با روز جهانی تئاتر با حضور پیشکسوتان تئاتر استانی و کشوری به مدت سه روز در پارک کوهستان این منطقه برگزار می شود.


 وی افزود : حدود 150 هنرمند از گروه هایی که آثارشان پذیرفته شده است از 7 فروردین در منطقه آزاد ارس حضور خواهند داشت تا تئاتر خود را اجرا کنند.


وی ادامه داد: گروه های تئاتری از مناطق آزاد کیش، قشم، اروند و ارس در این دوره از مسابقات حاضر هستند و گروه هایی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل نیز به بخش نهایی این دوره از جشنواره راه یافته اند.


دبیر پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس خاطرنشان کرد: در این جشنواره حدود 50 عنوان تئاتر خیابانی با حضور گردشگران برگزار می شود و این نمایش ها به طور همزمان داوری می شوند.


نصیری گفت: مراسم اختتامیه و اعلام نتایج هم روز جمعه 10 فروردین برگزار می شود تا تمام گروه های هنری حاضر بتوانند در مراسم اختتامیه حضور داشته باشند.


وی ادامه داد : سامان خلیلیان، نادر برهانی مرند و ایوب آقاخانی داوری پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس را بر عهده خواهند داشت.

 

انتهای پیام/

 

آغاز جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس  از فردا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.