رئیس شورای شهرستان اهر با تأکید بر احیای ورزش‌های بومی و محلی ازبرگزاری ورزش های بومی – محلی روستایی و عشایری با محوریت تبریز 2018 در اهر خبرداد.

تاکید بر احیای ورزش های بومی و محلیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بهبود سعادتی رئیس شورای شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای تبریز 2018 و در راستای معرفی توانمندی های این منطقه در حوزه ورزش جشنواره های مختلف ورزشی همزمان با نو شدن طبیعت در مراکز دهستان های این شهرستان و با شرکت ورزشکاران بازیهای محلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شش تیم ورزشی با حضور جوانان روستایی و عشایر در شش دهستان شهرستان اهر تشکیل شده و در این مسابقات باهم رقابت خواهند کرد.

سعادتی افزود: پس از برگزاری این مسابقات در دهستانها بخش مرکزی اهر ،همراه با شش تیم از شهراهر در 12 نقطه از شهر این مسابقات برگزار خواهد شد و در پایان به تیم قهرمان جوائز نفیسی از سوی بخشداری مرکزی اهدا می شود.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال گفت: در جهت ایجاد فضای شاد و در حمایت از معلولان و خانواده های آن عزیزان در محل سینمای قدس شهرستان اهر به برگزاری برنامه های متنوع و شاد به همراه موسیقی و تئاتر با مشارکت یک تشکل مردم نهاد فعال در حوزه اجتماعی اقدام خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری ورزش های بومی و محلی در شهرستان اهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار