سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات شهر اصفهان را روی موبایل‌تان جستجو کنید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: مسافران از طریق نرم‌افزار نقشه ترافیک آنلاین از تمام خدمات شهر مطلع می‌شوند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی در حاشیه جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان  اظهارکرد:‌ مسافران می‌توانند از طریق نرم افزار نقشه ترافیک آنلاین از تمام  خدمات شهر در حوزه درمانی، رفاهی، تفریحی، مذهبی و اقتصادی مطلع شوند.

وی افزود: مسافران با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند ترافیک، مسیر مراکز آموزشی و ورزشی، مکان‌های تفریحی، بیمارستان‌ها، ظرفیت پارکینگ‌های شهر، هتل‌ها و دیگر مراکز خدماتی را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه همه خدماتی که یک مسافر نیاز دارد در این نرم افزار قابل رویت است، گفت: شهروندان و مسافران می توانند این نرم افزار را از بازار و آپ‌استور به صورت رایگان دانلود کنند.

صلواتی از آماده‌سازی سه دستگاه اتوبوس گردشگری در اصفهان از امروز خبرداد و اعلام کرد: این اتوبوس‌ها مسافران را به نقاط تاریخی مرکز شهر از جمله میدان امام(ره)، سی و سه پل، پل خواجو و دیگر آثار تاریخی شهر می‌رسانند.

وی با بیان اینکه سرویس اتوبوس از محل باغ فدک به سمت میدان تاریخی امام(ره) راه‌اندازی شده است، ادامه داد: این سرویس‌های ویژه هر روز از ساعت هشت صبح تا ۹ شب فعال است و مسافران می‌توانند با پارک وسایل نقلیه خود در پارکینگ باغ فدک از این سرویس‌ها استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.