سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عیدانه نوروزی دانش آموزان چالوسی با اجرای طرح مطالعه در مدرسه

طرح مطالعه نوروزی دانش آموزان سال چهارم مدارس شهرستان چالوس اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سلیمان عبدالهی مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: طرح مطالعاتی نوروز دانش آموزان سال چهارم مدارس شهرستان چالوس در هفت پایگاه شامل پنج پایگاه دخترانه و دو پایگاه پسرانه با شرکت بیش ۱۵۰ از دانش آموز آغاز شد.

وی افزود: هدف از این طرح تأمین محیط امن وفضای مناسب برای دانش آموزان با ایجاد بستر لازم جهت بهره برداری مطلوب از فراغت ایام نوروز و ایجاد انگیزه مطالعه دانش آموزان تحت تأثیر محیط است.

عبدالهی گفت:دانش‌آموزان پایه سوم و چهارم و حتی دانش آموزان پشت کنکوری سال گذشته با مشارکت اولیا می‌توانند برای مطالعه از فضای ایجاد شده در مدارس استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش چالوس با اشاره به اینکه این دوره مطالعاتی تا ۱۲ فروردین ماه در ۷ پایگاه شهرستان چالوس از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در حال اجرا است، افزود: اقامت شبانه در اردوی مطالعاتی نوروزی داخل مدارس مجاز نیست.

وی گفت: مشاور جهت راهنمای لازم به دانش آموزان، تهیه منابع کمک درسی مورد نیاز، دعوت از دبیران با تجربه جهت رفع اشکال در دروس رشته‌های مختلف و برنامه ریزی جهت ایجاد انگیزه مطالعه در دانش آموزان از اقدامات صورت گرفته در این پایگاه‌ها است.
انتهای پیام/آ

طرح مطالعاتی ایام نوروز ۹۷ در چالوس آغاز به کار کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.