سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه های نوروزی آبادان

شهردار آبادان گفت: 15هزار نفر در چهار اقامتگاه نوروزی آبادان اسکان یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حمید پور شهردار آبادان گفت: 15 هزار مسافر نوروزی از 29 اسفند پارسال تا چهارم فروردین در چهار اقامتگاه نوروزی شهرداری آبادان اسکان یافتند.

وی  افزود:سه هزار چادر در چهار اقامتگاه نوروزی در مناطق مختلف شهر آبادان برای اسکان میهمانان نوروزی برپا شده که ظرفیت همه آنها هر روز تکمیل بوده است.

شهردار آبادان گفت:با توجه به حضور بیش از انتظار میهمانان نوروزی یک اقامتگاه جدید با 80 چادر برای اسکان میهمانان نوروزی از روز یکشنبه آماده پذیرایی است.

حمیدپور به آماده سازی 2 توقفگاه خودرویی روزباز در هسته مرکزی شهر با ظرفیت 600 خودور اشاره کرد و افزود:این توقفگاه ها در روان سازی ترافیک در سطح شهر آبادان تاثیرگذار بودند.

وی گفت:با توجه به حجم مسافران تولید زباله در این شهر با 2 برابر افزایش به حدود400 تن در روز رسیده به طوری که در برخی مناطق روزانه 2 بار زباله ها جمع آوری می شود.

شبه جزیره شهرستان آبادان، به طول 46 کیلومتر و عرض بین 32 تا 20 کیلومتر در دلتای اروندرود بین رودهای بهمنشیر و کارون و اروند با جاذبه های فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و هشت سال دفاع مقدس همه ساله میزبان جمع زیادی از گردشگران است.

آبادان از قدیمی ترین شهرهای ایران است که از زیبایی های طبیعی، تاریخی، گردشگری، تجاری و معنوی خاصی برخوردار است و بهترین زمان برای عزیمت و تفریح در آبادان روزهای پایانی اسفند و ابتدای فروردین است.

حصیربافی از صنایع مهم دستی منطقه است و بافت انواع دست سازهای این صنعت که به واسطه وفور نخل های خرما در منطقه ایجاد و گسترش یافته است، از قدیم رونق داشته است.

انتهای پیام /د

اسکان مسافران نوروزی در آبادان

برچسب ها: نوروز ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.