سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتهای پیام/ح

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در خورموج

شهردار خورموج با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: حمایت از هنرمندان در عرصه‌های مختلف از اولویت برنامه‌های شهرداری خورموج است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  کتاب شهر خورشید با حضور شهردار، رئیس شورای شهرستان و شهر و مسئول کمیته فرهنگی شورا، سرپرست ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان در خورموج رونمایی شد.

شهردار خورموج در آیین رونمایی از کتاب شهر خورشید شامگاه پنج‌شنبه که در کنار نمایشگاه نوروزی عکس و صنایع‌دستی شهر خورشید خورموج برگزار شد اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر رویکرد جدیدی در حمایت از هنرمندان شهرستان در پیش‌گرفته و چاپ کتاب شهر خورشید در راستای این رویکرد است.

احمد شیخیانی با تاکید بر نقش مهم هنرمندان در عرصه‌های فرهنگ سازی افزود: حمایت از هنرمندان سرمایه‌گذاری روی جامعه جوان هنرمند و اعتماد به آن‌هاست.

وی هدف از تالیف کتاب شهر خورشید را برشمرد و بیان کرد: هدف از چاپ کتاب شهر خورشید معرفی خورموج و داشته‌های مادی و معنوی آن به کودکان و نوجوانان است.

شهردار خورموج با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: حمایت از هنرمندان در عرصه‌های مختلف از اولویت برنامه‌های شهرداری خورموج است.

شیخیانی خاطرنشان کرد: مؤلفان این کتاب محمدرضا بی‌گناه، احمد و حسین منصوری از هنرمندان و شاعران صاحب نامی هستند که نام آن‌ها زینت این کتاب است.

محمدرضا بی‌گناه مولف کتاب شهر خورشید نیز گفت: از حمایت شهردار و شورای اسلامی خورموج در چاپ این اثر که هدیه نوروزی خوبی به مردم ادب‌دوست خورموج است سپاسگزاری می‌کنم.

تصویرگر کتاب شهر خورشیدتصریح کرد: در این کتاب احمد منصوری و حسین منصوری شعر سرایی کرده‌اند و ۲۴ صفحه است.

پس از سخنان عبد المهدی نصیری رئیس شورای شهر خورموج، شعرخوانی احمد و حسین منصوری شاعران کتاب از مؤلفان کتاب تقدیر و آیین رونمایی و جشن امضا برگزار شد.

انتهای پیام/م

 حمایت از هنرمندان از اولویت برنامه‌های شهرداری خورموج است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.