سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی خبرداد؛

اجرای برنامه های شاد و مفرح از امروز درمشهد

استاندار خراسان رضوی گفت: باید برای زائران و مجاوران مشهد نشاط و شادابی ایجاد کنیم و به این منظور از امروز برنامه های شاد و مفرحی با حال وهوای بهاری و رعایت آرامش و رفاه مردم اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی دراولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در سال ۹۷ گفت:از ۲۵ اسفند سال گذشته تا کنون ۴ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۷۰۰ نفر به استان وارد شده اند که در مقایسه با مدت مشابه پنج درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به این که از ۲۵ اسفند سال گذشته تا اول فروردین ماه امسال تا کنون ۲ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۷۸ نفر مشهد وارد شده اند افزود: روزانه ۶۸۴ هزار و ۷۰۰ نفر زائر وارد خراسان رضوی شده اند که از این تعداد سهم مشهد مقدس ۴۱۱ هزار و ۳۴۶ نفراست.

استاندار خراسان رضوی گفت: باید برای زائران و مجاوران مشهد نشاط و شادابی ایجاد کنیم و به این منظور از امروز برنامه‌های شاد و مفرحی با حال وهوای بهاری و رعایت آرامش و رفاه مردم اجرا خواهد شد.

رشیدیان با اشاره به این که افزایش نشاط وشادابی در شهر سبب ماندگاری زائران خواهد شد افزود: تخفیف ویژه در مراکز اقامتی و هتل‌ها ازتسهیلات خوبی است که امسال برای تسهیل سفر زائران به مشهد فراهم شده است.

وی با اشاره به این که تامین امنیت و آرامش زائران یکی از اصلی‌ترین اهداف است ادامه داد: باید برای ایمن سازی جاده‌ها و ارتقا فرهنگ رانندگی تلاش شود، زیرا همه ما نسبت به حفظ جان مردم مسئولیت ویژه داریم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به این که امسال تاکید اصلی ما تامین حفظ آرامش مجاوران است، گفت: دولت در ایام نوروز تعطیل نیست و تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی، زیربنایی، امنیتی و انتظامی در استان فعال هستند.

رشیدیان با اشاره به این که پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری آستان قدس و شهرداری اقدامات ترافیکی خوبی را انجام دادند افزود:امروز در آرامگاه فردوسی و ۲ نوروزگاه ویژه در مرز‌های مشترک استان با افغانستان و ترکمنستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام// ز.‌ی


اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرخراسان رضوی در سال ۹۷

برچسب ها: استانداری ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.