سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بکارگیری ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران به حرم مطهر رضوی

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: زائران حرم مطهر رضوی با ۳۵۰ دستگاه اتوبوس به حرم مطهر در روز سال تحویل منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  علی اصغر نیشابوری افزود: در طرح ویژه استقبال از بهار ۹۷ سرویس‌دهی زائران در ساعات تحویل سال نو با ۳۵۰ به حرم و سرویس‌دهی ویژه دیدار با مقام معظم رهبری با ۲۵۰ دستگاه اتوبوس از ۵ پایانه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پایانه شماره یک در میدان شهدا با تعداد ۱۲۰ دستگاه اتوبوس سرویس‌دهی می‌نماید و همچنین پایانه شماره ۲ در میدان بسیج به سمت میدان ۱۵ خرداد مسیر خط یک بی. آر. تی بار ۴۵ دستگاه اتوبوس خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: پایانه شماره ۳ در چهارراه خسروی مقابل بانک تجارت با ۳۵ دستگاه اتوبوس، پایانه شماره ۴ در چهارراه شهید گمنام با ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و پایانه شماره ۵ در میدان شهدای مسجد گوهرشاد با تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس به ارائه خدمت به زائران و مجاوران سرویس دهی خواهند داشت.

نیشابوری افزود: با ایجاد محدودیت‌های ترافیکی و به منظور تامین ایمنی‌های لازم، امکان تغییر هر یک از پایانه‌های برنامه‌ریزی شده وجود خواهد داشت و در صورت رفع محدودیت سرویس‌دهی به نزدیکترین نقطه به حرم مطهر انتقال خواهد یافت.

وی تصریح کرد: اکیپ فنی به صورت آماده باش در سطح شهر جهت رفع هرگونه مشکل احتمالی مستقر هستند.

انتهای پیام// ف. غ
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.