سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسلمان شدن جوان استرالیایی در حرم مطهر امام رضا (ع)

جوان استرالیایی با ادای شهادتین در حرم مطهر امام رضا (ع) مسلمان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، «جیمز لی بوردمن» جوان ۳۴ ساله استرالیایی دانش آموخته رشته مهندسی آی تی پس از ۵ سال مطالعه مستمر و بحث و گفت‌وگو با کارشناسان مسلمان، دین اسلام و مذهب تشیع را برگزید و به دین اسلام گروید.

وی گفت: کتاب‌های بسیاری پیرامون اسلام و تشیع مطالعه کردم و با مقایسه اسلام با سایر ادیان دریافتم، حقیقت واقعی دین در اسلام نهفته است و گم شده‌ای که سال‌ها به دنبال آن بودم را پیدا کردم.

وی افزود: در اکثر کشور‌ها موج شدیدی علیه اسلام شکل گرفته و همین امر منجر شده تا تبلیغات نادرستی به راه بیفتد و مانع معرفی درست اسلام به جهانیان شود.

این جوان تازه مسلمان گفت: فقدان درک نسبت به دین اسلام ایجاب می‌کند تا درک و فهم مردم را راجع به این دین بالا برده و اطلاعات درست و نادرست را برای آنان تبیین کنیم.

بوردمن افزود: تفاوت زیادی بین دین مسیحیت و اسلام وجود ندارد، ولی، چون انجیل بار‌ها مورد ویرایش قرار گرفته و نظرات چندین نفر در آن ورود پیدا کرده از این لحاظ دچار تحریف شده است و بنابراین دلیل قطعی برای پذیرش اسلام ناب بودن و یک دست بودن آیات و تفاسیر قرآن است.

وی ادامه داد: اسلام کامل کننده دین حضرت مسیح (ع) است و معتقدم که آنچه حضرت عیسی (ع) آورده، توسط پیامبر اسلام (ص) تکمیل شده و در واقع می‌توان گفت: اسلام کامل کننده ادیان سابق بوده است.

بوردمن پس از مسلمان شدن نام مبارک «علی» را برای خود برگزید و انتخاب این نام به واسطه شخصیت بزرگ و فداکار حضرت علی (ع) دانست.

انتهای پیام // ف. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.