سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ساختمان اورژانس جدید بیمارستان روحانی بابل

ساختمان اورژانس جدید بیمارستان آیت ا... روحانی (ره) بابل امروز راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیفی رئیس بیمارستان آیت ا... روحانی بابل با بیان اینکه طرح توسعه اورژانس در شهریور پارسال شروع شد، گفت: تخت‌های اورژانس از ۳۹ تخت به ۵۶ تخت افزایش یافته است.
وی افزود: با اضافه شدن ۳۰۰ متر مربع به واحد اورژانس خدمات مناسب تری به مراجعین ارائه خواهیم داد و شاهد بهبود روند درمان بیماران با کیفیت بالاتر باشیم.

وی گفت: با طرح توسعه اورژانس علاوه بر اضافه شدن تخت‌ها، اتاق پزشک، اتاق پزشک اسکرین، اتاق پزشک مقیم، اتاق احیاء، خوابگاه استراحت پرسنل آقا و خانم نیز در فضای جدید تعبیه شده است.

رئیس بیمارستان روحانی بابل وجود اورژانس ویژه قلب را از دیگر مزیت‌های اورژانس این مرکز برشمرد و افزود: اورژانس قلب در فضای فیزیکی مجزا در واحد اورژانس جهت خدمات رسانی به بیماران حاد قلبی ایجاد شده است.

سیفی تعداد مراجعان بیماران به واحد اورژانس در ۱۱ ماهه امسال را حدود ۶۴ هزار نفر بیان کرد و گفت: این حجم مراجعه به صورت متوسط، ۱۰۰ درصد اشغال تخت اورژانس را شامل شده است.

وی افزود:این مرکز مجهز به باند هلی کوپتر به ابعاد ۳۵ در ۳۵ متر و ضخامت ۳۰۰ میلیمتر با بتن مسلح است و می‌تواند در موارد اورژانسی موجب تسریع ارائه خدمات شود.

روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد کمیته تسهیلات سفر نوروزی دانشگاه علوم پزشکی بابل در بیمارستان آیت الله روحانی افتتاح شد.

تمامی بیمارستان های دولتی و پایگاههای اورژانس۱۱۵ در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/آ

ساختمان اورژانس جدید بیمارستان بابل افتتاح شد

برچسب ها: نوروز ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.