هفت نفر در دو سانحه رانندگی شهرستان‌های آمل و بهشهر کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع دو سانحه رانندگی و برخورد چند دستگاه خودرو در این سوانح که منجر به فوت راننده و سرنشینان خودرو‌ها شد، خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور فرعی حسین آباد به کوسه رز شهرستان آمل، ماموران پاسگاه انتظامی آغوزبن، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

سرهنگ باقری گفت: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، سه دستگاه خودرو پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پراید به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه خودروی سواری پژو پارس سفید رنگ به رانندگی فردی به نام "محمد – ب" به دلیل جراحات وارده در دم جان باخت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: در این حادثه ۴ راننده و سرنشین خودرو‌ها دچار مصدومیت شدند که با حضور عوامل اورژانس سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی از وقوع سانحه رانندگی منجر به فوت در شهرستان بهشهر در ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه روز جمعه ۱۸ اسفندماه خبر داد و گفت: یک دستگاه خودروی سمند به رانندگی مردی ۳۹ ساله حین سبقت با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ با دو سرنشین برخورد کرد که منجر به سقوط پراید به داخل کانال کنار جاده شد.

سرهنگ باقری افزود: در این حادثه دو سرنشین پراید به علت شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان فوت کرد که علت این حوادث با حضور کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/آ

۳ کشته و ۴ مصدوم در حوادث رانندگی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.