سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونت صدای سازمان صدا و سیما مطرح کرد؛

لزوم توجه به کمپین ۶۰ ۳۰ و تصادفات جاده‌ای/ رادیو رسانه همراه مردم در مسافرت

شاه آبادی گفت: رادیو تنها رسانه ای که در زمان مسافرت همراه مردم است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مراسم نشست خبری پیشگیری از حوادث و سوانح نوروزی که عصر امروز در ساختمان رادیو برگزار شد، حمید شاه آبادی معاونت صدای سازمان صدا و سیما اظهار کرد: ما برای برطرف کردن حوادث در ۲۰ کیلومتری ورودی شهرها باید راه حلی مثل توقف ماشین‌ها و پذیرایی از آنها را انجام دهیم، به نظر می رسد این کار در کاهش حوادث جاده‌ای موثر است.

شاه آبادی با اشاره به اینکه من علاقه ای به بیان یا شنیدن آمارهای تلخ ندارم ، افزود: ما به عنوان رسانه معتقدیم که مردم دسترسی خوبی به رادیو داریم ولی در حال حاضر پوشش جاده ای رادیو بهتر از گذشته است.

معاون صدای سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه  پوششرادیو ایران در برخی از استان‌ها بهتر شده است ، عنوان کرد: پویش مردمی ۶۰ ۳۰ درصورت توجه اثر بخش است. اکثر استان ها موج ۹۴ رادیوی محلی را می گیرند و به نظرم رادیوهای استانی ما می توانند در پوشش شهرشان موثر باشند.

باید برای حساس‌ترین مناطق حادثه خیز برنامه ریزی کنیم

شاه آبادی افزود: از میان سه هزار نقطه حادثه خیز می توانیم برروی نقاطی حساس‌تر تمرکز کنیم و در این مورد برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه ۱۳ دستگاه ذیربط باید برای کاهش حوادث همکاری کنند، تاکید کرد: مطالبات ما از مردم باید در راستا و محدوده تکالیف شهروندی و اجتماعی باشد.

معاون صدای سازمان صدا و سیما گفت: اگر در نوروز امسال پویش ۶۰ ۳۰ به خوبی جواب داد در سال های بعد نیز آن را اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.