سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

مشاور استاندار کردستان در امور ایثارگران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دنیای امروز برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان امری حیاتی و ضروری است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ابوبکر کریمی مشاور استاندار کردستان در امور ایثارگران پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سنندج گفت: شهدا بانی عزت، اقتدار و استقلال ما هستند و در سایه آموزه‌های شهدا است که امروز کشور ما رو به جلو حرکت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دنیای امروز برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان امری حیاتی و ضروری است.

کریمی به نقش سمن‌ها در این راستا اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباید به زمان و مکان خاص محدود شود بلکه باید این مساله به صورت مستمر و در قالب برگزاری برنامه‌های جدید دنبال شود.

 وی خاطرنشان کرد: باید از برنامه‌های سنتی و روتین در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خارج شویم و به برنامه‌های اثرگذار روی آورد.

 مشاور استاندار کردستان در امور ایثارگران به نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها باید نقش و جایگاه ایثارگران و شهدا در جامعه را تبیین نمایند.

 وی استفاده از افراد تاثیرگذار، دارای فکر و علاقمند در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و اذعان داشت: ایثارگران توانمند باید از طریق رسانه ها به جامعه معرفی شوند.

مشاور استاندار کردستان در امور ایثارگران اضافه کرد: باید با کارهای خلاقانه بستر معرفی هرچه بیشتر شهدا و جامعه ایثارگران را به نسل جوان که در دوران جنگ حضور نداشته اند را فراهم سازیم.

انتهای پیام/ د م

رسانه‌ها باید نقش و جایگاه ایثارگران و شهدا را در جامعه تبیین نمایند

برچسب ها: ایثارگران ، جانبازان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.