سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

باید به دنبال ارتقاء شاخصه‌های اجتماعی در بین مردم باشیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت : باید به دنبال ارتقاء شاخصه‌های اجتماعی در بین مردم باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشستی با مدیرکل امور فرهنگی، رسانه‌ای و فناوری‌های نوین سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید به دنبال ارتقاء شاخصه‌های اجتماعی در بین مردم باشیم و موضوعاتی مانند وفای به عهد، یا پرهیز از دروغ، خیانت، بزهکاری و ده‌ها مورد دیگر که از شاخصه‌های عدالت اجتماعی محسوب می‌شوند را مدنظر قرار دهیم.

وی افزود : افزایش شاخص‌های دینی می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد که این امر در قالب اجرای طرح تحول اجتماعی با همراهی نهادهای فرهنگی و به‌خصوص با استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی میسر خواهد بود.

شکری بر ضرورت اجرای طرح تحول اجتماعی با همراهی شبکه تبلیغی تأکید کرد و گفت: بخشی از طرح تحول اجتماعی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است که با رویکرد دینی باید منتج به این شود که شاخص اجتماعی افزایش مثبت یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، گفت: یکی از جوامع هدف ما در سطح استان برای اجرای طرح تحول اجتماعی با حضور مبلغان و کارشناسان تبلیغات اسلامی، سکونت‌گاه‌های غیررسمی هستند که تعدادشان در استان قریب به ۵۰ مورد گزارش‌شده است.

شکری تأکید کرد: بافت‌های آسیب‌پذیر جامعه، حاشیه‌نشین‌ها، مناطق بافت فرسوده و غیره در زمره بخش‌هایی هستند که باید با گسترش عدالت اجتماعی، به کانون رفع بزهکاری و مشکلات اجتماعی بدل شوند.

انتهای پیام / ه

اجرای طرح تحول اجتماعی در استان سمنان ضرورت دارد

 

برچسب ها: خانواده ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.